Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-10-07 22:06:13 följande:
    Ja, verkligen. Man får ju höra en del när man har Molobarn, men så här mycket kommentarer har jag aldrig fått om ett plagg förut.
    Vad kul!
  • SmillaMilla

Nä nu blir det natt för mig.

Svea ropar varannan minut så det är väll bäst att ta med henne i min säng o försöka sova något. Och i morgon lär hon bli förkyld! Blir alltid det efter en sådan här natt.

Så god natt tjejer! Shoppa lungt.

• SmillaMilla

God morgon!

Dagisfotografering i dag Killarna blev det ns för.

Svea som inte ens får fotograferas råkade få en underbar kombo i dag: Molos kanin hängslebyxor och molos rosa/vita bubbel tröja med grön kant. Så himla fint i hop.

• SmillaMilla

Jaha nu har jag lämnat killarna på dagis. Samma visa med Svea varje gång nu. Hon gallskriker när vi skall därifrån "Svea också dagis". Stackars barn

Men hon var ganska söt när vi kom hem i alla fall. Skall lägga in bild i bt nu

• SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-10-08 08:56:52 följande:
    hej hej igår fick jag fina ot meandi kläder med moln, verkligen underbara. Finns bild i bt nu Hur är det med alla er???
    Åhhh fy vad underbara de var! Måste ju ha dem nu ju!
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-10-08 08:58:08 följande:
    Jag är precis tvärtom, hade kunnat vara hemma jämt Alakar att vara hemma fru
    Jag med. Men det är roligare nu när man har fler än ett barn. Var ganska isolerad i stockholm med bara anton. Men Svea visar tydligt nu att hon inte vill vara hemma med mamma längre. Hon vill börja dagis. Men jag vill inte börja jobba.
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:05:58 följande:
    Ja men Nikki har ju varit 15 timmar i veckan när Jessie var liten och det var perfekt . Ja mina älskar också dagis så det är ju bra för dem då. Men hade jag haft råd så hade jag varit hemma ändå. Hade varit toppen om man hade haft råd att vara hemma och ändå lämna på dagis 15 timmar i veckan för stimulans
    Ja det är väll lite så jag funderar just nu.
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-10-08 09:10:57 följande:
    Ja fast i sverige tror jag inte man får lämna på dagis om man inte jobbar
    Fast jag bor ju inte i sverige

Men dyrt skulle det bli.
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-10-08 09:15:29 följande:
    Nikki: sötisarna i BT! Ser fram emot att få träffa er irl Smilla: Underbar kombo på Svea! Jag har ju de rosa babytightsen och en kanintröja på G, måste ju testas
    Tack {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15