Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-07 14:35:24 följande:
    Oj!www.tradera.com/Helt-ny-body-suit-fran-MOLO-h...Inte min fast jag önskar nästan den var det! Vilket pris!!!
    shit brända pomfritt

GHA, det är dagisfoto på fredag (typiskt då han eg. är ledig) och har ingen aning om vad han ska ha på sig *I-lands problem*
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-10-07 14:57:03 följande:
    Hej gummanSkönt att fler står inför svåra val.. Vi kom just hem ifrån fotograferingen..
    Hej
    Hur gick det? vad hade de på sig tillslut nu då

Ja det är inte lätt det där, men men jag får väl tona ner det lite och låta han välja
  • Fantastiska Skatt

Men oj {#lang_emotions_embarassed}

{#lang_emotions_sunny} {#lang_emotions_sunny}  GRATTIS TILL ANJELIN!! {#lang_emotions_sunny} {#lang_emotions_sunny}

• Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-10-07 15:18:11 följande:
    Hej,Matilda hade tigertröjan med knapp och kort ärm, jeanskjol och röda strumpbyxor. Philippa hade pärlplattetröja och pärlplattekjol och rosa leggings. Jag hade tänkt att Matilda skulle ha butterfly men hon ville verkligen ha sina tigrar... Jag tror inte att bilderna blev så jättebra... Men man vet aldrig.. Vad vill du att Oliwer ska ha? Har du några favoriter?
    Men tigeroutfiten låter ju superfint!! Även om min favvo va lammen
    Klart bilderna blir bra! Sötaste snäckorna ju

Mjo jag har nog ett par två favoriter (fast då måste jag tvätta {#lang_emotions_dreamer} ) fast dom vågar jag nog inte ta upp här *hmm*
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-10-07 16:03:15 följande:
    Jag försökte få henne att byta men hon var fast bestämd vid tigrarna. Ingen idé att bråka med en envis liten febrig tjej.. Synd att de är sjuka för de ser så bleka ut men det blir nog bra.. Vad är du sugen på för kläder? Nu blir jag nyfiken.. GRATTIS ANJELIN!
    Nej men är hon också dålig nu?
    Krya på dom från oss!!
  • Fantastiska Skatt

Morning {#lang_emotions_sunny}
    Idag är det fotografering på dagis & lilleman skulle absolut gå dit i kalsonger {#lang_emotions_surprised} Men där gick t.o.m min gräns över hur mkt han får bestämma klädseln

Nåja han var på sittt sämre humör så får väl se om det blir ngr kort alls...

Zvartaliljan skrev 2009-10-09 09:27:23 följande:
    Ja den där filten behöver finansiering nu Fick hem en babypash från T också så min bebis ska få mysa i Pashmina och Cashmir Känner mig som värsta lyxmorsan Har loppan hemma idag och soligt o fint ute så ska försöka släpa mig ut en stund snart...sätta på foglossningsbältet o kämpa mig fram. Men är trött på att lata mig i soffan nu...
    Du såg mitt inbox va?

Jobbigt att bara få ligga still men var rädd om dig, det brukar komma igen tusenfalt när man tultar runt för mkt.
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-10-09 09:36:54 följande:
    bestämd liten sötis
    Ooo Ja
    Hade det inte varit så attans kallt hade han bennemig fått åka i kalsongerna för jag vet att han hade satt på sig kläder när han kom dit och såg alla andra barn men det är ju inte högsommarvärme direkt så det var bara att plocka fram tålamodet 
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 09:39:42 följande:
    Hehe, härlig unge! Hoppas att hans humör lättar och att det blir kort iaf. Min yngsta har dagmammefotografering idag och klädintresserad som hon är så hade hon megasvårt med valet av kläder igår innan läggdags. Slutade med att hon stod och skrek och grät för att hon bara hade fula kläder typ...*s*Men till slut valde hon iaf Molos kattröja med knapp i halsen, turkos jeanskjol från PoP och rosa strumpbyxor. Såg inte helt illa ut för både turkost och rosa fanns ju i tröjan, men samtidigt inte den kombon jag hade valt.
    Japp sambon har rapporterat att det var en överlycklig unge som lämnades så det blir nog bra

Nämen stackars, tyckte hon att hon bar ahade fula kläder? Ja dom är lustiga med deras vilja dom små. Jag kan säga att här blev det inte heller en outfit jag helst ser på ett dagiskort. Vill helst ha något någorlunda neutralt på just de korten faktiskt *duckar* Men men han är hel, ren, snygg och nöjd
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 09:40:31 följande:
    Ja de är på väg Det är det jag också behöver finansiera med en T-runda till Nu måste jag nog ta det lugnt med shoppingen ett tag om man ska ha råd med vagn och sen molosalgen...
    Ah, toppen! Du kan ju inboxa adressen - kom på att "Loppan i södra Sverige" var kanske lite förvirrande adress för våran postis
  • Fantastiska Skatt
    Saraia skrev 2009-10-09 09:51:03 följande:
    alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???
    Jag tycker du ska ta 62, strl 56 har knappt ngr ben alls.
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-10-09 09:56:21 följande:
    fick precis reda på min tjänst ska tas bort och outsourcas (stavning?) så nu har jag väl mer eller mindre fått sparken samtidigt som är glad att jag fått sparken så är man konstigt nog ledsen med....jag vantrivs här så det ska bli skönt att komma härifrån men samtidigt så undrar man varför sparkar dem mig....var inte jag bra på mitt jobb?? ursäkta mitt babbel
    Nämen fy {#lang_emotions_frown} Klart man blir både ledsen och fundersam även om man vantrivts!!
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:03:12 följande:
    *ASG* Nja hit kommer ju en hel del paket så det skulle inte förvåna mig om det hittade hit ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15