Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-13 15:18:23 följande:
    Eller finns det kanske barnspel till Wii? För isf skulle ju tomten kunna ge mamman och Maxen en gemensam julklapp
    Jag funderade också lite på det ... Oliwer älskar att vara med och "spela" Wii och det finns ju spel som inte är så avancerade. Han skulle nog fixa att fiska ect *hmm* {#lang_emotions_dreamer}
    lillronya skrev 2009-11-13 15:19:28 följande:
    Jag tycker inte heller egentligen att man ska få bestämma själv. Är bara en aning frustrerad. Det var mitt argument när jag ringde till sjukhuset. Att han är 2½ år och inte 6 månader....
    Men de godtog inte det eller? Hoppas hoppas han klarar sig med sin astma och allt, han har det ganska jobbigt med den va?
  • Fantastiska Skatt

Gokväll sötisar

Busbellan --- Tycker inte alls han ser löjlig ut! Kan apsilut ha rånis, även om jag hade valt ett annat print kanske {#lang_emotions_dreamer} 

Tjolla --- söööta mini Milo & Bia

Meja KiZnic --- Goosis da!!

*resten verkar vara röda*

• Fantastiska Skatt
    Busbellan skrev 2009-11-13 22:11:52 följande:
    hihi, ja ett annat print blir det nog absolut i så fall Bara testade Ellas på honom när vi skulle en sväng i bilen och han älskade den (till skillnad från Ella som vägrar rånis)
    Det var faight här med Oliwer när man drog fram rånis ( o jag tyckte han såg ut som ett ufo el nåt {#lang_emotions_embarassed} ) men när han haft den en gång  måste han själv tyckt det var skönt att slipp glipor och frysa osv för sedan vill han ha det! Såå praktiskt!
    Hehe det var inte en pik till ATT han hade det printet utan din egna kommentar om det *coola grabbar vågar blommigt*
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 22:08:01 följande:
    =).. haha där för det e så dött här inne alla kolar på idol=P.... ska iväg till kosta outlet imorn å inhandla lite pop till maxen behövdes lite mer nytt inför dagis som vi missat=)... de har ju massa andra märken med som lndemyr of sweden med=) tro det e e 40% på det minst... å pop minst 50% bättre men fortfarnde n del krupphosta.... fick ju aldrig den medicinen som jag blev lovad till han då läakren glömde skriva ut det.. å då det inte ska ges egentligen till barn under 2 år så ville inte ngn icke barnläkare skriva ut det .... så ja man står där man står... å bara vänta ut det... bvc tanten ska fixa så ja får recept på måndag inför kommande förkylningar... kruphostan kommer ju altid tillbax....
    Vilken medicin är det som de bara får över två år?
    Busbellan skrev 2009-11-13 22:17:55 följande:
    Nån som vet var man kan hitta en fin lurvrånis i strl. 6-8 år? Den ska passa till MAT blåa anorak?
    dålig koll tyvärr.

Jahapp vem åker ut ikväll da?
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 22:32:11 följande:
    Hoppas på Eddie eller Reza, men tror Eddie. Eddie är snygg att titta på men kan inte sjunga.Reza kan inte sjunga engelska så man förstår plus att hennes flipprande med fingrarna på micken gör mig tokig Vad tror du?
    men guuud ja hennes fingrar gör mig galen, sambon klarar inte av att titta på henne längre
    Mmm jag hoppas nog på Eddie, de andra kan ju sjunga
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 22:32:25 följande:
    den heter lepheton - ngt mer.... 
    lepheton & desenthol? (orkar iinte resa mig för att kolla stavningen )
    får man inte?? det är de enda kruppmedecinerna som skrivs ut här! Fast O får Mollipect Desenthol (eller vad den nu heter)
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-11-13 22:34:51 följande:
    Ni som sett crazy salomon overallen på rikt. Hur crazy är den egentligen? Snyggt crazy eller bara crazy?
    Enligt Butte som brukar ha ett ganska givmilt tålamod för crazy är den way to crazy det säger tillräckligt för mig
  • Fantastiska Skatt

okey det blir antingen en som kan sjunga som man inte kan se på eller en som man kan se på men inte kan sjunga

• Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 22:44:31 följande:
    Jag kan inte heller titta på henne längre och hennes uttal stör mig, hör ju inte vad hon sjunger......Tror Eddie idag, sen Reza, Calle, Mariette och tror/hoppas på Tove & Erik i finalen.
    Håller med!!
    Fast jag stör mig såå på Mariette nu också - hennes rörelsemönster.
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 22:45:56 följande:
    Man kan ju tro att hennes microfon är skållhet eller nåt........
    '
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 22:46:33 följande:
    nopp det är från 2 år står i fass..... så vanliga läkare vill inte skriva ut den bara barnläkare som gör ... så ja det va lite irriterande när ja inte fick det utskrivet....maxen har bara vanlig molloipect å det e ju bara vanlig sockerlösning typ hjälpder nada....
    Hjälper OK här om man sätter in i tid - inte bra med mildrar värsta. men ska ju helst ges med desenthol. Enbart Mollipect gör ju nada för andningen.
  • Fantastiska Skatt

flipperfingrar en fredag till

lillronya skrev 2009-11-13 22:46:07 följande:
    Fast jag tycker den är stencool! Hade jackan hemma till en av de stora tjejerna men den var tyvärr för kort i ärmarna.Men visst, den är inget för den som vill vara diskret.
    Jag har inte sett den IRL men tycker den ser cool ut på bild iaf.
  • Fantastiska Skatt
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 22:55:53 följande:
    ah okej.....  nä mollipect gör ingen skillnad.. men som sagt det säger de flesta läkare lika så så vet ja själv att de flesta både receptfria å de vanligase hostmedicinerna är väldigt svaga... det e ju oftast coccilan å lepheton som hjälper .... de lite starkare sakerna..
    Har aldrig gett enbart Mollipect utan ihop med desenthol och nu även pulmicort och airomir om det behövs.
    Tycker det är underligt att du bara fått den utskriven innan {#lang_emotions_undecided}
    Nåja hoppas verkligen han klarar sig oki tills ni får nya så han slipper in och inhalera osv.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15