Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

men guuuud va pckad jag e...Grattis Liljan

• Fantastiska Skatt

puckad alltså - inte packad

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-10-16 23:59:41 följande:
    är du säker
    *känner efter* Mja, päronsaften jag delade med Oliwer hade ingen kulig effekt alls
    lillronya skrev 2009-10-16 23:59:34 följande:
    Jag gillar inte rosarött precis. Men lilarött är ok. Å är tävlingen slut nu snart? Vad spännande! Aha! HAr jag lyckats missa den?!
    hehe tydligen - eller blundat hårt bara
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-10-17 00:04:07 följande:
    säker på att den inte var lite jäst
    aah det var därför han somna så gott
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-10-17 00:06:20 följande:
     smart trick
    mmm men tänkte ju inte så långt, då hade jag ju gett han den så han somnat vid 20 och inte 23 ... nåja man lär sig av sina misstag {#lang_emotions_dreamer}
  • Fantastiska Skatt

Känns som om jag måste förtydliga att jag faktiskt inte har supit min son till sömns innan jag får ett par anmälningar på mig *lovar dyrt&heligt alla smygläsare som inte känner mig*

Nä sötfisar, får logga ut så jag orkar med hemske lördagen på jobbet ...

CU

• Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-10-17 00:22:13 följande:
    Alltså är den avslutad eller går det fortfarande att rösta?? Brukar det inte stå "röstningen är avslutad" under resultatet eller nåt?? Står ju att den ska avslutas idag men nu blev jag tveksam...har jag vunnit eller inte?? Kan ju inte sova förränns jag vet
    men den är väl förlängd till v.43? det är väl ara 42 nu? eller har jag drömt
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-10-17 00:17:28 följande:
    ja imorgon blir det jäst pärondricka kl 6 måste berätta om goa finurliga isabel idag hon kommer med så goa kommentarermange satt vid datan en stund innan och skördade sin farm på farmville.. isabel kom in och sa "pappa, pappa" mange svarade inte på en gång för han var så inne i sin farm. Då fes isabel en rätt så hög fis och då reagerade ju pappan och sa "men isabel vad sa gumpen"? då sa isabel: "jag bara fes för att du inte lyssnade på mig" sen gick hon
    haha Goa unge Dom är så sköna i denna åldern när deras snusförnuftiga kommentarer börjar komma
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-10-17 00:28:13 följande:
    fredagen den 16 avslutas omröstningen står det ju ...  hmm
    glöm mig, jag irrar. den är ju förlängd till idag. urskumt att den tycks fortsätta
    Buttelina skrev 2009-10-17 00:29:06 följande:
    haha visst är dom nu ska jag ha sex vi hörs imorgon
    eh, jaja, hmm, ingen kommentar på det Hörs imorgon
  • Fantastiska Skatt
    {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry} jag vill också åka på salg {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15