• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

{#lang_emotions_flower} Grattis Anjelin på födelsedagen!!! {#lang_emotions_flower}

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-10-07 12:52:38 följande:
    Nån som har höstens NS mössa? Är det tjockare än vårens?
    Den är stickad.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-10-07 12:59:47 följande:
    Åh tack, då får det nog bli en sån Är de ungefär lika i storlekarna som i våras?
    Jag tog en i blått till Mattis och han har M har jag för mig....fast nu blir jag osäker. Det kanske var en S. Kan inte kolla just nu då jag är på jobbet men har för mig att jag läste i NS-tråden att de var STORA!!! Köpte den hos Busloppan iaf.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    MejaKiZnic skrev 2009-10-07 15:19:58 följande:
    Ny pussel body och en babuska rånluva till nästa vinter beställd
    Var hittad du du babuscka rånarluva??? Prata med min inbox.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    JuliaochNelly skrev 2009-10-08 07:21:20 följande:
    Godmorgon tjejer.... Idag bär det av på weekend. Och träffa min pappa som inte varit hemma i svergie på läääääänge. Blir hans första gång han träffar Viggo. Fick hem min MAT overall igår och den var verkligen i toppen skick bara lite noppig på armmudden.
    Åh vad mysigt att få träffa din pappa. Var bor han någonstans? Ha en jättehärlig weekend!!!

Imorgon är det dax för Moas fotografering och jag tror det blir lila stars tröjan från molo. Färglatt men inte för mycket grylligt. Sen vet jag inte vad Mattis ska ha. Han ska ta foto nästa vecka så jag har lite mer tid att tänka där...... {#lang_emotions_cool}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:29:55 följande:
    haha, ja! Så man fick göra roliga saker. Jag har faktiskt fått städning nu 2 ggr per månad (städfirma) och en arbetskamrat har ett företag där de ger oss 5 recept per vecka, levererar mat hem till recepten för 565 kr per vecka. Vi får variation, slipper handla så mkt och får överaksningar. Livet är lite lättare för en stackars höggravid.
    Åh matleverans skulle jag oxå vilja ha!!! Shit vad skönt!! Har hört om någon som har det...men nu kommer jag inte ihåg websidan. Jag funderade på att testa men så var det visst mitt i semestertider. Det var ett tjejnamn iialla fall. Ska försöka ta och leta rätt på den.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:49:07 följande:
    var bor du? kanske vet jag namnet.
    Jag bor vid Vellinge/Höllviken.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    JuliaochNelly skrev 2009-10-08 09:49:53 följande:
    Gaaaa Min sambo alltså*suckar* planen var att vi skulle åka hemifrån 3 så det inte blir så sent då vi kommer till borås...men nää nu ringde han och sa att han fastnat på jobbet till 5
    F-n vad trist!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:56:11 följande:
    sorry - aldrig hört talas om! svenska geografin är inte min grej. men slå på matkasse hemleverans och ditt område så kanske det funkar?
    Ligger söder om Malmö ca 2 mil. Ja, jag ska ta och googla.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-10-08 15:58:29 följande:
    jag har pratat med rååsa bubblan, en hel del grejer som har hänt henne, men hon ville hälsa till er alla!! Antar att hon kommer tillbaka när allt löst sig.
    Åh stackare.... Hoppas allt löser sig. *tänker på Bubblan m famij* Hälsa tillbaka från oss allihop ifall du pratar med henne vid ett senare tillfälle.
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:58:35 följande:
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    Nämen usch vad sjukt!!!
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15