• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Emmyss skrev 2009-10-18 21:28:11 följande:
    Någon?
    De drar summan i euro och sen räknar banken om det till SEK om du nu betalar med kort.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Emmyss skrev 2009-10-18 21:59:53 följande:
    Inget annat?Så man gör precis som vanligt? Inga växelavgifter, eller så? Törs jag beställa, tro? Tack så mkt för svar Morty!
    Varsågod!
    Ingen växlingsavgift men de har en 'egen' växlingskurs som de använder. Aldrig den bästa tyvärr men är man ute efter något så kan det ju vara värt. Såg att de tog 12,50 i frakt inom EU.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:11:36 följande:
    Har låst min sida, om ni inte kommer in så SKRIIIIIK
    *har ont i halsen så jag knackar på istället*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:43:07 följande:
    Heeeeelt OT meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ääääääääääääääääääääääntligen
    Åhhh GRAAATTIIIIIIS!!! {#lang_emotions_gravid} {#lang_emotions_flower} Vad härligt!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Kristyr skrev 2009-10-19 15:15:35 följande:
    *TUUUUT utttttt tuttttttt ut*i behov av lurvoverallshjälp! Har hittat den grå med lila kantband Nu hoppas jag bara att stl 86 ska passa, vilket den iof borde göra för sonen är nog typ 80cm lång nu...blir det jättestort eller kommer det funka??
    Har för mig att solouniko fick köpa en ny större till sin Milla. Så den passar säkert i 86. Annars kan du ju kolla med henne med storlekar och så för det minns jag inte.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-10-19 16:17:11 följande:
    Hejsan! Idag fick Adrian och jag komma hem, de höll oss kvar ett par dar eftersom det var snitt och för tidig födsel. Maken och Damien är och köper pizza så jag tänkte passa på att ladda in lite bilder från BB.
    Grattis till eran söta Adrian!!! {#lang_emotions_flower}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer! Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Stor bamsekram till dig. Tur att du åkte in och fick det kollat. *kram*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    nikki2006 skrev 2009-10-20 13:32:55 följande:
    tack, vilken skillnad i priser busochrackartyg tog 319kr för samma tröja som barnlyan tog 279kr för
    Beror vilken storlek du tar.... Barnlyan tar 40:- mer från storlek 98 tror jag det.var. Alltså 319:- där med.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 13:36:44 följande:
    Tack, behöver många kramar, detta är det jobbigaste jag någonsin gått igenom.
    Ja, usch. Jobbigt.   *kramar om*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 21:22:35 följande:
    Jo iofs  Men nä.. Jag vill ha det ÄNNU billigare Fasiken att Lindex röda e så svåra att hitta  Gillar dom skarpt i både passform och kvalitet!
    Vilken storlek är du på jakt efter?
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15