• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-23 09:17:51 följande:
    vaknade idag av att telefonen ringde, det var min sambo som ringde från jobb... han ville bara berätta att nån slagit sönder vår bil IGEN . vi har stått i kö till garage här i tre år och inget händer
    {#lang_emotions_demon} f-n vad irriterande!!!!  *kram*
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Hej hopp!

Har ni sett att smatting.se har fått in lite nya Katvig? Samt att jag såg det här på hemsidan:

Vi har gläjen att meddela att vi fått in ytterligare ett märke till butiken - Katvig. Katvig har kommit med sin julkollektion i underbara färger - blått, lila och orange. Hos oss hittar du tröjor och bodys i deras randiga bomull och det populära äpplet. För att fira vårt nya märke har vi under helgen 15% rabatt på samtliga höst/vinterkollektioner (dvs ej redan nedsatta varor). Kod: KATVIG. Erbjudandet gäller till och med söndagen den 25 oktober.

Nu ska jag iväg och lämna min 'stora' tjej på sitt första disco på skolan. Hugaaaah!
    *lite nervös mamma*

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Morty skrev 2009-10-23 17:44:58 följande:
    Hej hopp! Har ni sett att smatting.se har fått in lite nya Katvig? Samt att jag såg det här på hemsidan: Vi har gläjen att meddela att vi fått in ytterligare ett märke till butiken - Katvig. Katvig har kommit med sin julkollektion i underbara färger - blått, lila och orange. Hos oss hittar du tröjor och bodys i deras randiga bomull och det populära äpplet. För att fira vårt nya märke har vi under helgen 15% rabatt på samtliga höst/vinterkollektioner (dvs ej redan nedsatta varor). Kod: KATVIG. Erbjudandet gäller till och med söndagen den 25 oktober. Nu ska jag iväg och lämna min 'stora' tjej på sitt första disco på skolan. Hugaaaah! *lite nervös mamma*
    ja, och det är inte min shop m m.....
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Hej tjejer!
    Alltså, jag hade en auktion på en molotröja som gick ut 6 oktober. Personen har inte betalat och jag väntade ut för att personen kanske skulle betala vid barnbidrag eller lön... Nada! Skickade ett mail 19 oktober att jag ville ha pengarna inom 2 dagar annars åkte den ut igen. Men inget. Nu såg jag att jag fått ett mail där personen frågar om jag lagt ut den igen eller om jag har den kvar!!! Hur kan man ha mage till att bara fråga!!!??? Har för mig att jag läst fler som råkat ut för köpare som inte betalat. Det skumma är att jag kollade innan och den hade negativa omdömen, men sen helt plötsligt var de 2 negativa borta!
    I alla fulla fall...hur hade ni gjort? Sålt den till personen eller?

• Morty

Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:

Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören. Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga. Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    nämen usch fy vad hemskt ryser

massa kramar till dig och din familj
  • Morty

Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:00:13 följande:

tack. Jag vet att jag inte är mycket här o peppar alla i deras egna eländen men jag är så fokuserad på Lova o hennes sjukdomar o cancer så det finns inte, nu fattas bara epilepsi också...
    Du har mer än nog av ditt. Inte ska du känna så. Titta du in när du känner för det och orkar. Finner inga ord... stackars söta Lova.
    *kram*
  • Morty
    Incommunicado skrev 2009-11-04 11:51:20 följande:
    kul grej: Falköping är ju känt för att vara kotätaste bygden - tänk vad kul när jag kommer med märkeskläder till babycafét, Molos kobyxa, jag fick kommentarer men mer som "vad käckt, det passar ju här på bygda" det gjorde ont i hjärtat....  Tänk så fel det kan bli  
    Jag var och lullade runder igår i Falköping. Finns det någon affär där som säljer Molo?
  • Morty
    Helle skrev 2009-11-04 12:31:15 följande:
    Inte vad jag känner till. Det finns en affär som brukar ha lite IdaT och Name It, men inte Molo vad jag vet. 

Vad gör du där?
    Var på kundbesök. Hade lite tid att fördriva innan vi skulle vara hos kunden så jag gick ner till något torg. Där fanns en affär som hette Oki-doki tror jag det var. Men de hade mest NameIt.

På vägen hemåt fick jag även 'se' lite av Ljungby då min chef kom på att han och frun har bröllopsdag idag. Så det var till att leta upp en blomsteraffär. Är det inte i Ljungby Busbellan kommer ifrån? Sveriges karta har fått ett helt annat innehåll för mig för när jag ser städer så förknippar jag det med någon här i tråden.
  • Morty

Ja, nu snöar det även här nere i södra Skåne. Det kanske snöar i DK utanför Molo nu då. Har ju inte långt dit egentligen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15