Vi som shoppar danska barnkläder del 15
f-n vad irriterande!!!! *kram*
f-n vad irriterande!!!! *kram*
Hej hopp!
Har ni sett att smatting.se har fått in lite nya Katvig? Samt att jag såg det här på hemsidan:
Vi har gläjen att meddela att vi fått in ytterligare ett märke till butiken - Katvig. Katvig har kommit med sin julkollektion i underbara färger - blått, lila och orange. Hos oss hittar du tröjor och bodys i deras randiga bomull och det populära äpplet. För att fira vårt nya märke har vi under helgen 15% rabatt på samtliga höst/vinterkollektioner (dvs ej redan nedsatta varor). Kod: KATVIG. Erbjudandet gäller till och med söndagen den 25 oktober.
Nu ska jag iväg och lämna min 'stora' tjej på sitt första disco på skolan.
Hugaaaah!
*lite nervös mamma*
Hej tjejer!
Alltså, jag hade en auktion på en molotröja som gick ut 6 oktober. Personen har inte betalat och jag väntade ut för att personen kanske skulle betala vid barnbidrag eller lön... Nada! Skickade ett mail 19 oktober att jag ville ha pengarna inom 2 dagar annars åkte den ut igen. Men inget. Nu såg jag att jag fått ett mail där personen frågar om jag lagt ut den igen eller om jag har den kvar!!! Hur kan man ha mage till att bara fråga!!!???
Har för mig att jag läst fler som råkat ut för köpare som inte betalat. Det skumma är att jag kollade innan och den hade negativa omdömen, men sen helt plötsligt var de 2 negativa borta!
I alla fulla fall...hur hade ni gjort? Sålt den till personen eller?
Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:00:13 följande:
Ja, nu snöar det även här nere i södra Skåne. Det kanske snöar i DK utanför Molo nu då. Har ju inte långt dit egentligen.