• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LitenBlomma skrev 2009-10-15 15:08:47 följande:
    Vilken är det?
    LuckyLittleMe
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-10-15 22:12:57 följande:
    Det kör de med på sjukhuset också. Funkar även på 12åring som inte vill ta blodprov. Var där igår och värdena är ok nu på Alicia. Om nån nu ville veta det.
    Åh vad härligt att höra! Måste vara skönt för er.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    MammatillO skrev 2009-10-15 22:36:57 följande:
    Nu har jag varit borta härifrån lite Så nu vill jag ha uppdate vad ska liljan få för något flicka/pojke? jag har chansat tidigare och trodde det var en liten söt pojke som bor där inne
    En pojke.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-10-15 22:56:45 följande:
    Enligt läkaren är det inte så ovanligt. Men jag har inte hört talas om nåt barn som har struma.
    Hörde nu i somras av en vän vars dotter också fick diagnosen struma. Fast dottern är 21 elelr 22 har jag för mig så då är man ju inte barn direkt.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Nu skriker kudden efter mig!!! Natti natti tjejer....zzzzzzzzz

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Olivers Mamma skrev 2009-10-16 18:39:01 följande:
    nu har jag fotat nästan hela NS samlingen, va tydligen lite mer kläder än jag först trodde... slutade räkna på 60 (dock inkl mössor o filtar) det som låg i tvätten fick ligga kvar där o inte vara med på fotografering bilder finns i mitt galleri
    Mums! Vilken härlig samling!!! {#lang_emotions_tongue_out}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    ängeln83 skrev 2009-10-17 15:40:22 följande:
    Här är våran lilla Meja
    STORT GRATTIS TILL ERAN SUERSÖTA MEJA!!! {#lang_emotions_flower}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Pimm skrev 2009-10-17 16:54:53 följande:
    Hej alla goa! Ingen som minns var jag köpte min Molo väpnarhuva Dukati? Jag minns det inte och hittar inte min orderbekräftelse. Den är för liten och jag vill så gärna ha en storlek större, fast jag tror inte jag kommer hitta någon men det sista som överger en är hoppet:)
    Var det inte LLM eller Ajabaja?

Lillronya: Super snyggt det blev i köket med kaklet på plats.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Hannah74 skrev 2009-10-17 20:28:04 följande:
    Hej. Läst alla länkade trådar i TS. men hittade inte det jag sökte. Vet någon här inne om det finns molo overaller att köpa på plats i göteborg? Vill så gärna ha en, men vill klämma på dem först. bara sett dem på bild.
    Ska enligt Molos hemsida finnas någon affär som heter Minishop. Ligger på Vallgatan i Göteborg. Sen finns det Pilutta (webshop oxå) i Kungsbacka.
    Men jag har ingen större koll då jag själv bor i Skåne.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:18:57 följande:
    Go kväll! Nu har jag bakat kladdkaka i nya ugnen, mums va god den blev Vad gäller arbetsfördelningen i hemmet så meddelade mannen just att "det där kan nog bli lite svårt att genomföra" Så det jobbet jag skulle söka i veckan ska jag alltså INTE söka Får se om det finns -nåt- jobb som passar den mannens arbetstider
    Åhhh vad jag blev sugen på kladdkaka.....{#lang_emotions_tongue_out}

Det är inte lätt att vara Bubbelmannen i dagens läge. Klart det växer jobb på träd med arbetstid 10-14...

- I N T E!!!
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15