Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-22 12:17:06 följande:
    Bara så lite??Då sparar jag den hellre....Knapptröjorna brukar väl vara dyra?
    299 hade jag satt det är en populär tröja och jag sålde min bambi knapp tröja för 349 kr och min ganbollar för 299 kr
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-10-22 12:28:58 följande:
    Tack för råd.Jag har satt 299 nu, så det känns ju bra att du säger det också.
    nemas problemas....{#lang_emotions_wink}

klickade precis hem lite lego, barbie häst & föl & barbie med hundar & ett tåg till viggo 2100 kr {#lang_emotions_money_mouth}{#lang_emotions_sealed} **** vad leksaker är dyrt {#lang_emotions_surprised}
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-10-22 12:31:38 följande:
    begagnade? Jösses! Tur man har grabbar då..
    Jaap dock i super fint skick båda två. *hehe*
  • Mamma Kråkan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-22 12:32:21 följande:
    Bambin var helt klart värd det! Den ligger så fint och väntar i växagarderoben.
    *hihi* eller hur den är underbar {#lang_emotions_heart} 
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 12:33:40 följande:
    Vart klickar du någonstans? Tror det blir jättebra med 299:- och om du är rädd för 1 kr så sätt 179:- i utrop. Jag har börjat sätta 1kr i allt större utsträckning eftersom det verkligen tar fart då men jag har märkt att det funkar allra bäst nu när jag har börjat lägga extra energi på mina bilder
    lekmer....hittade ingen annan webbis med samma utbud men jisses vad dyrt. Orkar inte planera in en dag & åka utan nelly till stan och handla paketer
  • Mamma Kråkan

Nää nu ska jag vara på bvc om 15 minuter kanske dax och klä på barnen{#lang_emotions_dreamer}

kram kram

• Mamma Kråkan
    {#lang_emotions_cry} villken skit eftermiddag. Först gnälliga barn,regn & 18 månader vaccin. Sen stressade jag in till stan för att hämta mina småfolks lurvar & då har killen glömt dom hemma. Sen hämtade jag min nya jacka och då är den för liten {#lang_emotions_throwup} Och så provade Nelly nyss rainbow overallen & den måste vara felmärkt för den är 15 cm längre än hallonoverallen. *fy* villken piss eftermiddag.
  • Mamma Kråkan
    nikki2006 skrev 2009-10-22 18:09:36 följande:
    nämen vännen, vilken skitdag Hur vågar killen glömma så vilktiga saker, fy på honom.kRAMAR OM HÅRT
    eller hur , tack så mycket {#lang_emotions_kiss}
    ChokladMoshin skrev 2009-10-22 18:18:16 följande:
    Kram kram
    {#lang_emotions_kiss}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 20:01:48 följande:
    Ja NÅT aqua måste du ju ha!! Ett par små leggings kanske? Sitter här o funderar på vad jag vill ha ur vårens egentligen, å jag kommer inte på ett nåt!!!  Va ska jag dit o göra om jag inte vill ha nåt?
    har du planer på hur du ska ta dig ner? jag ska ju inte åka till 99 % sambon jobbar ju och kan inte ta ledig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15