Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 13:53:51 följande:
    Ihhhhhhhhhhhh!!! Gud så fin post jag fick idag!!!! Å vilken underbar kraftig kvalitet!!!! 
    vad?*nyfiken*
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 13:57:10 följande:
    Katvigs mörk lila miniapple tröja   Fasiken att ungen inte vill prova
    åå jag är lite sugen på den är dom värda pengarna?
  • Mamma Kråkan

hej tjejer{#lang_emotions_laughing} NIKKI JAG DÖR AV AVUNDSJUKA  finaste underbaraste utter väpnarluvan {#lang_emotions_tongue_out} 

• Mamma Kråkan
    nikki2006 skrev 2009-10-21 18:03:36 följande:
    Nej dö inte, då kan du ju inte köpa den av mig sen Men den är verkligen superfinstorlek L dock så vi får se om den passar. Nikki har ju rätt stort huvud så det går kanske
    *hehe*hoho* ja passar den inte så vet du vart den skulle bli så lycklig {#lang_emotions_dreamer}
  • Mamma Kråkan
    nikki2006 skrev 2009-10-21 18:12:35 följande:
    Jag skall ha dig i tankarna, jag lovar. Jag vet att du hade gett den ett bra hem
    Den skulle bli så lycklig hos mig {#lang_emotions_cool} 

Föresten helt OT men någon som varit i sälen under julen någon gång. Jag fnular påvad jag själv måste ha på mig då så jag inte fryser ihjäl {#lang_emotions_surprised}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 18:57:51 följande:
    Inte vart där över jul.. Men köp dig en fjällräven jacka och ett par täckisar  
    Tack är ju en gnällfis när det gäller kylan & jag vill inte gå en vecka & gnälla. Tror min odd molly jacka blir alldeles för kall där.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 19:28:52 följande:
    Å men i en Fjällis fryser du inte Sen när du lessnat på den kan du hojta... Har en dotter som drömmer sig blå om en sån
    hehe okej då.....har du måtro koll på om dom finns i en webbis?
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 08:37:54 följande:
    Jag vill egentligen sparaDinosarnaBadgesFlowerUttrarÄlgarPingvinerHawaiiBubbelgumÄr det för många?  Älskar dom så himla mycket!!!
    SPAAAAARA!!!!
  • Mamma Kråkan

*gäsp* jag är så trött idag & det är så j**** mörkt ute.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15