Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-18 11:05:37 följande:
    åhh knep du den?? sååå himla söt ju
    Jaaa, den var ju det Tänkte som så att hade jag sett den på salgen hade jag ju köpt den så varför vänta ha ha ha dessutom hade den inte funnits på salgen, förgammalt print
  • Everlonn
    Moonis skrev 2009-10-18 12:12:46 följande:
    Förstog att det va någon härifrån som knep den, va själv så velig Superfin är den
    Tasha78 skrev 2009-10-18 11:11:12 följande:
    så fin
    Jaa fiiin!{#lang_emotions_heart}

Velade lite själv
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-10-18 17:05:32 följande:
    Kan en bebis född för några veckor sen ha fleeceoverallen i 68, tro?HAn vägde över 4 kg när han föddes.
    Oj, vet inte men syrrans kille var (är) en knubbis Om inte så passar den senare i vinter/vår?
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 17:05:11 följande:
    Stackarn. Synd att de var så små storlekar.
    Ja, dina är ju liiite större

Liljan: Du ska ju ha en pojk ju!! Nu får du minsann ta en kik på syrrans auktioner
  • Everlonn

Grattis Liljan till respengar!! Hur var det nu, du bjöd med oss och så åker vi till Disney land{#lang_emotions_dreamer}

• Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-10-18 17:15:52 följande:
    Tack för ditt svar!Ringer dem i morgon. Men fy alltså.
    Har haft många missfall, alla har varit som en extra kraftig mens..kanske någon dag längre men inte så många dagar som din blödning varat...har oxå haft 2 utomkvedes, där blödde jag första gången som ett missfall men andra gången kollade de tidigt och det upptäcktes innan kroppen försökte avbryta grav själv.

OM det är missfall så blöder du länge för att det finns rester kvar och då behöver du skrapas sen slutar blödningen.

Att blöda så länge som du gjort är inte bra ur järnsynpunkt, har du varit väldigt trött bör du ta upp det med gyn. Kanske du behöver järntillskott.

Hoppas allt blir bra snabbt!
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-18 17:45:07 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-18 17:40:51 följande: ja jag med Hon sade för 2 veckor sen att hon bad om ursäkt och skulle betala men ingen betalning. Jag hade spärrat henne om jag var som du. Hon handlar bara molo.
    Inboxa mig nicket oxå är du gullig!
  • Everlonn

Nu får ni in och lägga in bilder på vårkläderna från Molo i salgtrådens bildtråd Så vi vet vad vi har att se fram emot{#lang_emotions_tongue_out}

• Everlonn
    Helle skrev 2009-10-18 19:33:52 följande:
    När är det dags?
    lillronya skrev 2009-10-18 19:33:51 följande:
    Vaddå? Vet du nåt som inte vi vet?
    Näää, jag vet ingenting

Men hoppas att det blir 18-22 nov
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15