Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-10-20 16:55:21 följande:
    har aldrig sålt någon, antar att du menar katvig eller??? kanske utgångpris 149???
    Japp katvig... grunnar lite för den är ju ovanlig, vad skulle man ta i köp nu då?
  • Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-10-20 16:56:01 följande:
    Ja så kan man ju göra.. lär sig nåt nytt varje dag Kanon, nu slipper jag göra två sökningar!!! jag har blivit anmäld för att ha uttryckt mig positivt om ett märke, att jag raggar kunder genom att varje gång någon pratar med mig här på FL inboxar dom, har blivit anmäld för att jag på foto haft ett märke på mitt barn, trots att jag inte skrivit vad det var för märke eller skrivit nåt om att det var såna byxor utan bara skrivit som kommentar till bilden tex: molo tunika mm mm mmInget allvarligt och inget jag tar åt mig, då jag verkligen inte tycker att det stämmer.. men tröttnade förra veckan o tog bort all info om mig själv.
    Man ska alltid söka med * även molo* småf* nano* plasti* osv för då kommer även felskrivna upp eller sånt som molotröja när de skriver samman orden
  • Everlonn

Hklöö-ade igen idag

Köpte JNYs klänning supersöt klockad modell! En orange och en turkos, sååå söta och passar ju till massa molotights{#lang_emotions_tongue_out}

• Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-20 17:38:52 följande:
    Vilken storlek tog du till Bus och hur stor är hon?Storasyster har en klänning med vågade ränder på och den är alldeles precis i strl 116, undrar om man vågar ta 122 till henne?
    Tog 98 och sen 104, tänkte att hon skulle ha nåt att växa i men oj! De är små i storlek så jag hade helt klart gått på större storlek! Hade det funnits den turkosa i 104 hade ajg bytt men det fanns inte

Ska du beställa från strössel så kan jag handla åt dig, den ligger här i byn och har rätt hög frakt vad ajg minns;)
  • Everlonn
    Tasha78 skrev 2009-10-20 17:45:51 följande:
    denna tråden är underbar fattar inte varför det varnas fram och tillbaka jag är speciellt tacksam till personen som tipsade om kaninkappan på blocket
    Vassego
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-20 17:38:52 följande:
    Vilken storlek tog du till Bus och hur stor är hon?Storasyster har en klänning med vågade ränder på och den är alldeles precis i strl 116, undrar om man vågar ta 122 till henne?
    Just det, Bus är ca 92-94 cm skulle jag tro
  • Everlonn
    Tasha78 skrev 2009-10-20 17:48:25 följande:
    springer du på hängselbyxor med kaniner får du tipsa om dte med
    he he ska jag göra Fick du ge 900:- för den eller det var prutbart?
  • Everlonn
    Tasha78 skrev 2009-10-20 17:54:58 följande:
    ärligt talat som gav jag 900 vågade inte pruta och vill verkligen ha den och hon säger att den är ny så jag får lita på det, är det någon från tråden eller blir man anmäld då
    Ingen aning vem som sålde den.  Vill man ha det så prutar man inte, jag är likadan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 17:56:42 följande:
    Hej hej tjejer
    Hej hej!!
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-20 18:00:03 följande:
    Ahh, men då funkar ju 122 på E, men V då, hon är ju 97 cm och väger 13.5 kg, 104 tänker jag mig där.Gulligt av dig att kunna handla åt mig, men det fanns inte rätt storlek i rätt färg, ville ha turkos 104 och orange 122...Men CBkids väntar ju hem kläder så jag hoppas att hon tagit in kläderna i shopen.
    Undras om det finns mer av dom..är inte det förra säsongen? Men hoppas kan man ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15