Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-25 08:07:29 följande:
    Butte: Din gubbe har skitit i mina rabatter
    Hi hi han har gödslat mina blommor tack tack
  • Everlonn
    THEA och Grodan skrev 2009-10-26 11:40:31 följande:
    Kikar in supersnabbt bara för att säga att jag började blöda i morse och har nu varit på akuten och fått konstaterat missfall   Kikar in senare om jag orkar. Hoppas att vi snart får våran NIKE i alla fall
    Tröstkramar i massor!!!
  • Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-10-26 15:50:45 följande:
    skit också  - ville köpa body  +tröja men de levererar enbart till DK ju.
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 15:49:47 följande:
    Dom kunde ju sålt dom i sverige med Gick inte att beställa hit
    Vad trist

Maila och fråga om de kan göra undantag?
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 20:08:06 följande:
    Tack Älskar den men lite stor är den ju...men kommer nog passa nästa år också då iaf Maia var bara sååå söt ikväll. Jag tog fram Ravioli och hon blev ovanligt nog eld o lågor över mat o stod vid spisen som en hök o tjatade om att hon ville ha pastan. Då sa jag "Det tar en stund, du får ha lite tålamod så länge" vartill jag får detta svar:"Ok då, jag kan ta lite tålamod då, här är skålen mamma" o så räcker hon fram sin matskål o förväntar sig att jag ska fylla den med tålamod Gud jag höll på o skratta ihjäl mig där
    Guldkommentar!!
  • Everlonn

Har slängt ut mina sista auktioner OM det nu ska bli salg snart{#lang_emotions_tongue_out} *hoppas hoppas*

Fick pirr i hela kroppen när jag läste i tråden innan idag

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 08:56:42 följande:
    Maia har haft problem med magen sen födseln...de har skyllt på allt möjligt men aldrig riktigt utrett...jag börjar misstänka en form av Hirschsprungs eller annan tarmsjukdom...tror inte längre på allergi eller att allt bara sitter psykiskt...hon KAN verkligen inte bajsa! Något är väldigt fel därinne...
    Heeeej! Om ni nu inte ska på sjukhus idag, kan ni inte komma hit och leka då? *flörtar*

Bjuder på middag förstås *frestar lite oxå*

• Everlonn

Idag har vi haft Liljan och Maia på besök Jättetrevligt!! En promenad till lokala klädaffären blev det oxå.

Jag köpte inget men Liljan{#lang_emotions_dreamer} 

• Everlonn
    stökmamma skrev 2009-10-27 18:11:52 följande:
    är så avis på alla era små träffar, aldrig nån som vill komma och hälsa på mig  (liite långt för alla här men ...)
    Kommer gärna när vi är i krokarna{#lang_emotions_heart}

Du får komma hit en runda nu när du är i "grannskapet" vid salgen

Sen skulle ni väl ta husvagnen ner? Då tar vi långträff
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15