Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

butte: supersöta bilder på lillebror... =)
    hmm kom å tänka på igår när vi va hemma hs min mamma .. å maxen hade blött ner sina kläder.. det som fanns tillhhanda då var min brorsdotters försmå kläder... ett par oragnatight å en brunorange tröja med cerise kant upp till.... måste erkänna att söt det va han =)

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-27 21:19:53 följande:
    tack haha kan tänka mig att han var söt i det tights är sött på pojkar
    jo=P...hmmm vågar man köpa ngn tight på salgen trots eller blir ja helt kapad här hemma då=P... rainbow tight tex =P
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-27 21:26:15 följande:
    tycker tex detta är fint. lillebror älskar lammen
    jo det va ju mkt sött=).......
    www.facebook.com/profile.php&ref=profile#/photo.php?pid=3386726&id=696907690 där har vi maxen i brorsdotterns=).. tror iof tom att maken tyckte han va söt i dem å det är ju inte direkt att de är supertjejiga...

fanss det inte tight med cuba cars ett tag till killar??
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-27 21:34:28 följande:
    kan inte se bilden. la till dig som vän nu
    haha perfekt=)... ja det e så man får vänner :)..locka med bilder
    Du är numera min vän :)... har addat dej =)
    men de tightsen med cuba cars....hmm var inte det vårens föresten.. isåfall finns det ju chans att de kommernu på salgen
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2009-10-27 21:34:45 följande:
    Ni som har koll Vad fanns det för babybyxor till killar från molo i våras? Funderar på min önskelista till salgen och Emilio är fortfarande i ett hopplöst byxbehov. Känner att jag nog får ge mej och köpa molobrallor till ungen. Visst borde han kunna ha 86 eller 92? Är knappt 90 cm lång... Och nä... Vi är inte redo för leggings på honom ännu. Börjar med molobyxor nu
    jag har 86 till max nu å han tro ja kommer va ca 80cm nu på bvc i nästa vecka... så jag hade nog tagit 92=)
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-10-27 21:40:32 följande:
    Vilken stl köper man för att ha som knickers på molobyxor om tjejen är 1,5-2 år då de sk användas? Stl 68?
    beror på hur stor hon e?=)..
    jag hade ju 56-62 nu i sommar på max. och han fyller 1 år imorn=).. har nog tänk att köpa 68-74 på salgen till han
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2009-10-27 21:43:16 följande:
    Jag köpte 74 till E på förra salgen och det såg helknäppt ut i somras. För korta byxor eller nåt. Han fyllde 2 i juni.
    ehhhh oj då... hmm ja då kanske det inte ska bli 74=P..... får nog bli 68:or haha...
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-10-27 21:47:36 följande:
    sååå söt han var i det skitgullig!! joo det finns absolut en chans att de kommer nu på salgen!! just det!! där ska vi ha några!! finns i både dinosaurier, cubacars, austronauterna och några ränder
    fanns det tight i alla dem???? har bara sett cubacars....

helt OT sorry men ja va tvungen å lägga i den www.facebook.com/profile.php&ref=profile#/photo.php?pid=3386725&id=696907690 han e bara så söt där ...satt sig tillrätta å tittar på teletubbies=)... hmm det e ngt speciellt med teletubbies i den åldern lr hur??
  • Greksmurfen

tjejer egentligen undar vad det hade kostat att hyra buss med ett antal platser till molosalgen?!? så att alla som ville kunde åkt med där.... känner en busschauför=P... som sadlade om till ssk =)......

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15