-
var helt ok pris..hmm hade ja vetat att du skulle ha de så hade ja kunnat köpa på kosta outlet=).... nya kostar 245kr där=)lillronya skrev 2009-10-27 22:20:33 följande:Hmmm gjorde jag ett bra eller dåligt köp nu? Är i desperat behov så egentligen kvittar det www.tradera.com/auction/auction.aspx... -
nya ligger på 445 =PGreksmurfen skrev 2009-10-27 22:25:23 följande:var helt ok pris..hmm hade ja vetat att du skulle ha de så hade ja kunnat köpa på kosta outlet=).... nya kostar 245kr där=) -
jopp det får du gärna göra=)... har 30min dit=)... så bruka dra dit ibland... de e ju sveriges största outlet av pop=)lillronya skrev 2009-10-27 22:27:14 följande:Brukar du åka dit? Isf kanske jag kan buda med dej en annan gång? Till våren kanske? -
idag fyller max 1år... å nu har han packat upp finaste puzzle ever=) å har dem på sig dagen till ära=) bild kommer=)....
tjolla... ja visst e det läskigt... kan säga att vi har varit med om en hel del konstiga fenomen sen min lillebror gick bort, fenomen som inte går att förklara på några sätt och vis, å då e jag inte särsklit vidskeplig av mej. men tror själv att det finns ett liv efter detta=) så det va säkert din mormor det kände av=) -
Tack så mycket sa han =)solouniko skrev 2009-10-28 09:02:41 följande:Grattis till Max! -
hej igen.. nu har ja å maxen kommit ifrån babybion =)...tittade på Upp =) mkt rolig film tyckte ja=)...
Super duper tack för alla grattis maxen har fått... han tackar så mkt=).
nu e det dax å baka en tårta=)
kram på er fina pölsetanter :) -
vinkar tillbax jo då vi lever här å frodas på drömar om molo=).. vart e din pressbild??JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:25:32 följande:Hej hej tjejer. *viiinkar* allt bra med alla? -
men har du FB??=)JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:30:21 följande:den är ju borta, jag tömde ju allt för någon vecka sen då jag haft något psycko som anmält mina inlägg. Så nu lägger jag inte ut mer bilder på barnen. Vad härligt, jag ska inte åka men har skickat bud Idag har Nelly katvigs rosa/rosa leggins & älg tunikan såååå fint -
gokväller=)... maxen ligger i 39 graders feber=S...trodde att det va tänder på g men inte brukar dem få så hög feber av det väll??
han som springer runt överallt har nu ikväll bara legat i soffan å gosat..
om ja inte minns helt fel så blev han ju sjuk i samma veva som förra salgen med =(.....men då hade han ju massa krpphosta med å det har ja inte hört än..... -
jo får ju det......Milliz skrev 2009-11-01 20:34:53 följande:Usch då, stackarn. Hoppas han kryar på sig snart!