Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

butte du har inga leggins över i den sizen =P

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 22:12:20 följande:
    De finns med jämna mellanrum på t. Fanns tyvärr inte i butik längre.
    jo har sett det men har inte sett ngn i stl 80-maximum 86.. dinotigtsen var stooora på han nu.. såg mer ut osm byxor å de e stl 86 så hade nog velat ha stl 80...så sött när det e tight =)
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:14:32 följande:
    Hahaha-jag tror jag dööör Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket
    hahahahha......ja där ser man =P...

funderar skulle inte nästa FL träff kunna var i ullaredstrakterna=P så skulle man kunna börja dagen med lite shopping där {#lang_emotions_dreamer}....älskar ju å shoppa =P
  • Greksmurfen

busbellan : trevligt å råkas idag=)... alltid trevligt å ha ett ansikte till den man pratar med=).... å tack för att jag fick dinoleggingsen =)

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-09 22:25:30 följande:
    Ja, det är så skönt att få ett ansikte på folk Har vi håltimme nån dag så kanske jag våldgästar dig
    får du jättegärna göra=).....vet hur segt det kan va å inte ha ngt å göra om det e långt uppehåll mellan letionerna=)
    lillronya skrev 2009-11-09 22:29:55 följande:
    Men alltså dinotajtsen är väl inga tajts egentligen? Det är väl bara raka byxor utan mudd? Rätta mej om jag har fel...
    är det ?? !?
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:42:43 följande:
    Ooooh, förlossningar som är så underbart..... Fast jag har ju haft tur med snabba och smärtfria då.
    instämmer med tofflan.. finns sådana .:) vad e heligheten bakom det??

själv hade jag värkar med maxen i 55timmar =S inte det roligaste... å ingen smärtlindring funkade jun inte ens EDA ... men till slut så funkade Spinalen.. då var ja i himmelriket :O)

smutlron: ja visste e det ngt speciellt med gekås {#lang_emotions_dreamer}... haha såg ni dokumentären idag... asså vad är det för människor de hittar å gör programmet på...finns väldigt speciella männnskor där uppe =P
  • Greksmurfen
    nikki2006 skrev 2009-11-10 08:26:29 följande:
    Mina vill tvunget tprka allt i torkskåp men jag sade till dem att de får inte göra det med molo och småfolksoverallerna. Jag sade- det är bara jag som har molo så det lkan ni väl komma ihåg hi hi. och hör och häpna, häromdagen när jag kom så hade de inte torkat det utan bara skakat av det som jag bad dem hi hi. De ville att jag skulle namna kläderna med och det förstår jag ju att det kan förväxlas och så men jag vill inte, så jag har berättat vilka märke som är mina och sen håller jag koll varje dag så jag får med mig mössor och vantar hem och det  har aldrig försvinnit nåt hi hi
    hej hej..
    du kan ju köpa sådana där hmmm namnband tro ja det heter å sy ppå insidan så slipper du skriva i dem.. tro det blir att beställa sådana till maxen..

snyft måste rensa maxens garderob.. stl 80 suitar å bodysar e för korta i armarna =(... vill itne... finaste printen ligger ju där...inkl cartton, å birdie=(
  • Greksmurfen
    LA Woman skrev 2009-11-10 09:22:35 följande:
    Jag namnmärker med isydda vävda band, de går ju att sprätta bort igen Kanonbra tycker jag även om det är lite töligt att sy dit dom... Köpte faktiskt namnnappar också till Felicia häromdan, de har varit på mig om att namna hennes nappar och färdignamnade var perfekt!! Nu har hon förvisso bara napp om hon sover på dagis men hon måste ju alltid ha nån där såklart. Ska snart ta tag i att få henne nappfri!!!
    hmm namnnapp det vore ngt kanske till max med=)...
    men han e kräsen när det kommer till nappar vill bara ha mam nappar=S..finn den modellen tro??
  • Greksmurfen
    FL Lisa skrev 2009-11-10 09:35:24 följande:
    yes det finns det!! Min son tar också bara dom och jag blev såååå glad när jag hittade namnnappar från dom
    länk??=)
    nikki2006 skrev 2009-11-10 09:34:30 följande:
    Hej hej ALLA NI SOM VILLE VARA MED PÅ BLOMMAN TILL BUBBLANS MAMMA SNÄLLA SÄTT IN PENGAR IDAG SÅ VI KAN SKICKA DEN I SLUTET PÅ VECKAN
    satte in i går så du bör ha dem idag eftersom vi hade olika banker=)
    nikki2006 skrev 2009-11-10 09:32:46 följande:
    80 åhhhh herre gud jag som tyckte jag var galen Härliga pengar på t Då har du råd att köpa massor avnytt ju
    hmmm jo iof e det pengar på T men jag har så extreeeemt svårt å sälja finaste molo.. men men jag kan ju inte hamstra allt... å vill faktiskt inte låtabrorsonen få ärva allt heller...vi har lite olika prioriteringar när de kommer till kläder å hon e inte rädd om dem heller kan ja säga =S..

tjejer en fråga ser detta ok ut att ha på maxen idag... har aldrig haft långtröja under..
    www.facebook.com/photo.php
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15