Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

maxen ligger på nästan 40grader nu igen.....å har kaskadkräkts upp välling å å den lilla yoggi hann fick i sig...e juh trött å slö å typ knappt ngt kiss i blöjan....3dje dygnet nu...

ska man ringa barnakuten lr vc å höra...vill juh inte att han blir uttorkad

• Greksmurfen

ska in kl 18 till barnakuten så de få kolla han......känns juh jobbigt å åka iväg imorn å inte veta hur det e med han å va så långt bort... han e juh så mammig just nu...

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 16:00:54 följande:

Ja ring in tycker jag!! Hellre en gång för mycket.. *kryapådigkram* Från Bubblis och mig  Stackars liten som e så dålig
  • Greksmurfen
    Lantani skrev 2009-11-03 17:07:28 följande:
    Hur är molos linnen i strl?
    hihi stl 92 ha max kunnat ha i sommar...men kommer nog sitta som bäst nädta sommar...så,tror alvin med ska ha 92
  • Greksmurfen
    Lantani skrev 2009-11-03 17:17:35 följande:
    Hur lång är max föresten?
    ska till bvc nästa vecka för 1års kontroll..... men för 2 mån sen var han 74,5 cm lång=)å vägde 9880g... alvin då?
  • Greksmurfen
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-05 19:20:17 följande:
    Fiiiina salg-kläder i BT:n! Är det någon som vet någon webshop som kan ha Molos hängslen med stjärnor?
     salgen =P...... jag köpte till maxen där=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-05 20:10:35 följande:
    Ok, när slänger du ut dom på Tradera?!
    hmm köpte ju bara en......t'nkte ha den till sonen... men skulle ja åka igen kan ja hålla ett koll=)
  • Greksmurfen
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-05 21:14:48 följande:
    Nu såg jag dina hängslena i BT:n! Jag har blivit helt såld på idén med jeans, hängslen och någon tuff skjorta på lilleman!
    jo visst edet fint.. etycker med det e så fint har 4-5 par hängslen till maxen här hemma=)
  • Greksmurfen

förresten tjejer har ni ngt tips på hur man ska få maxen å äta???.. han har inte ätit på 5 dagar nu.. om man inte räknar totalt 2 vällingflskor/dygn å 1 yoggi/dygn.. testat med mat men han vill inte försökt med allt... kan säga att yoggin äter han inte hela på en gång heller utan den har idag blvit utspridd på 3 tillfällen =S.. vet ite hur mga dagar det kan gå... vill ju inte att han går ner i vikt för mkt..

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2009-11-05 21:44:23 följande:
    Det enda jag kan säga är att vänta ur det. K har varit sån i hela sitt liv. Fattar inte hur hon ens orkat vara vaken vissa dygn med så lite mat. Har avstannat kortare perioder i vikt med. Men sen kommer det nån period när hon tar igen allt och äter som en häst. Fortsätt bara att servera mat etc. Så lätt att fastna i fällor och bara laga mat som de vill ha. Friska barn äter när de är hungriga. Kanske inte allt, men det mesta. /dietist Stormis .
    =) ...hehe jasså du jobbar som det=) trevligt.

ja man kan ju undra vart han får sin energi ifrån...iof som sagt har han ju fått yoiggi med socker i nu å det brukar han aldrig få annars....
    nu e han rätt pigg på en panodil/ipren mix.. det enda som funkat för å få ner hans feber denna gången..
  • Greksmurfen
    Pildi skrev 2009-11-05 21:45:39 följande:
    Ge honom mat som han gillar...det gör inget om han råkar äta samma mat i några dagar. När han blir bättre kommer aptiten tillbaka. Har han fortfarande feber? Stackars liten!
    mm fast det som han älskat innan har inte gått hem just nu.. men som sagt e väll bara å vänta ut att han blir helt frisk.... dricker iaf vällingen en halv åt gången alltid ngt.. ger ju en hel del näring=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15