• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 19:46:47 följande:
    Nää.... Tycker jag har fullt upp med mina TVÅ vildingar Och alla frågar när vi ska skaffa en trea... Oj, de får bli om 10 år eller så Nej gud nej, stackars barn, nakna kan dem ju inte gå omkring... garderoberna är säkert heeelt tomma

klart garderoberna e tomma!!

pratade med en om det nyligen..
    jag hade 3 omgångar tvätt jag inte orkat vika.. alltså bara lagt i fina högar som jag skulle ta "sen".. o gången efter jag tvättade så va lika.. 3:e gången jag tvättade med...
    jag tvättar mellan 4-5 maskiner varje gång, ca 1 vecka mellan.. så.. alltså hade jag 12-14 maskiner i tvättstugan..
    o lillan hade klarat sig gott o väl 2 veckor till utan att tvätta.. med bara tröjor o body.. sen har hon klänningar med.. o koftor, o t-shirt o kortärmat
    så klart jag måååste tvätta..
    *e enbart för det blir så stökigt i tvättstugan ju*
    men den jag pratade med sa det "men herregud, hade jag haft all den tvätten så hade jag inte haft något o ta på dom!!!"  så mycket kläder har inte mina barn...
    jag bara skrattade
    så..
    ja.. mina barn går nog nakna
    * 3 underbara busfrön *
  • Tejja
    svischan skrev 2009-11-08 19:59:28 följande:
    Hej! Tack för igår alla som var med, det var sååååå kul! Jag längtar efter nästa salg Vi har precis kommit hem nu, jag är otroligt trött och har ännu mindre röst idag än jag hade igår. Det hörs inte ett ljud när jag pratar :-O Jag har precis fotat alla kläderna, men maken höll på att rumstrera om i den stationära datorn, så bilder kommer när han är klar med det. Jag är väldigt nöjd med mina köp, jag fick 500 kr rabatt!!! Det blev 10 klänningar, 8 leggings och 6 tröjor, 2 jackor och lite annat också
    Åh stackare, nu låter det bara Svisch när du pratar alltså!

Skönt att du stod och surrade med mig och var mitt moraliska stöd, annars hade jag säkert gått till någon av de andra kassorna och missat mina 700 kronor jag fick i rabatt!
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-11-08 19:52:30 följande:
    Hm, jag kan inte citera.. LJ2: Det gör inget suitsen kan vi ha som pyjamas och 92:an växer hon ju i någon gång Så snör med allt. Vilken suit var det förresten?
    vilken.. ja.. en med blomma på *??*

ska kolla igenom allt nu..
    o så fota!!
    dino grön 98 eller 104 fanns inte *inte vad jag hittade, o letade flera ggr, ville med ha 104 eller 110* jag köpte en 116 som jag hittade, men får se om den e jättestor eller inte..
    köpte en annan ist?
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-11-08 20:09:47 följande:
    vilken.. ja.. en med blomma på *??* ska kolla igenom allt nu.. o så fota!! dino grön 98 eller 104 fanns inte *inte vad jag hittade, o letade flera ggr, ville med ha 104 eller 110* jag köpte en 116 som jag hittade, men får se om den e jättestor eller inte.. köpte en annan ist?
    Det blir bra med en annan Jag är helt säker på att det blir jättebra! Jag är så nyfiken nu!
    Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2

upptäckte en sak nu med..
    köpte regnbåge t-shirt o linne..
    o de va ju märkta på baksidan med sån lapp! typ "tråd" som inte e färgad, en liiiten miss alltså..
    men, jag bet 125 för t-shirt *50 e ju rea!! så lite skillnad* o linnet 50, *25 på rean va?*
    alltså har jag bet 100 för mycket för dom...

*att jag prutade en birdcheckklänning 50 dkk, o gick en dinosuit på köpet, plus senare utterbody o kopparsutien gratis+ en sak till, flowertröjan tror jag det va.. det e en annan sak*

* 3 underbara busfrön *
  • Pepper79
    Tejja skrev 2009-11-08 18:36:43 följande:
    Hej där!  Vilka fina fynd i BT! Jag ska se om jag lyckas fota mina oxå så småningom. Men jag är ju ungefär lika duktig på att lägga ut kläder på T, som på att lägga ut bilder i BT!Jag satt iallafall och räknade på vad mitt kostade och hur mycket jag fick betala. Jag borde ha betalat 4200, men jag fick betal 3500- så 700 i extrarabatt fick jag. Tack för att ni (Pepper?) skickade Molomannen till kassan! Vad har hänt här idag då?
    Var så lite så . fick ju själv ca 30% av honom så jag är helnöjd...
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-11-08 20:13:12 följande:
    Det blir bra med en annan Jag är helt säker på att det blir jättebra! Jag är så nyfiken nu!
    ja, jag håller på..
    lite lättare nu när man inte måste springa nu med 2 min mellanrum för mat, blöjor, bråk eller nåt.. nu ligger alla så nu har jag tid
    * 3 underbara busfrön *
  • Pepper79
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 19:06:43 följande:
    goddagens...hur här inne med er=)??hade så velat åka på salgen en runda till men men bätre en gång än ingen gång....en helt OT fråga men i som har barn på dagis.... max ska börja den 13 nov och jag vet alvarligt talat inte vad han behöver ha i uteklädes väg på dagis.. det är ett ute dagis så de e ju ute mkt....brukar ni få hem barnen med mkt fläckar som inte går bort??? vill ju inte ha feta fläkar på fina molosarna nu direkt precis=S...
    Har än så långe inte fått fläckar som citrontvål eller vanish fått bort. Här används alla kläder till dagis oavsett märke.
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2009-11-08 20:16:14 följande:
    Var så lite så . fick ju själv ca 30% av honom så jag är helnöjd...
    30% på mig hade gjort nästan 3000 dkk... !!! *massor molo mer!!!!* *avis*
    jag fick liite rabatt av en tjej iaf..
    väntade, men molomannen va inte där
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15