• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2009-11-08 18:22:47 följande:
    min mamma brukar ta ingefära mot hosta...det hjälper faktiskt Hon har en humorskur som är att koka ingefära med ananas juice och stora vitpepparkorn.....en aning starkt blir det med är skitbra mot hostan 
    Tack för tipset men jag kräks av ananas {#lang_emotions_throwup} men kan säkert funka med annan juice också? Har dock varken juice eller ingefära eller vitpepparkorn hemma...men alla tips mottages tacksamt! Ni är ju bäst på allt i denna tråd så det så
  • LJ2
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 19:24:54 följande:
    LJ2... Hur går det med sortering & fotografering? Jag börjar bli något otålig, lite nyfiken på om och vad jag fått från salgen nu
    din o en till sortering o fotning klar..
    har inte lagt in bilder i datorn än, lagt barn mellan o så.. *tvättar idag med {#lang_emotions_money_mouth}*
    sista e nästan klar o sorteras.. letar i kassen vad jag köpte till henne
    * 3 underbara busfrön *
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 19:19:37 följande:
    Ja jag är vaccinerad.Har lyckats sova nu en stund halvsittande efter jag tog cocillana förut, o tog precis lite till och en kopp med timjanté (fy f*n vad äckligt det var men hoppas det gjorde nytta...). Funderar på om jag ska låna Maias Airomir inatt...Stackars dottern, hoppas hon kryar på sig snabbt o att det inte är svinis! Jag tror jag har åkt på den vanliga influensan eller halsfluss eller nåt sånt. Ska försöka ta mig till vc imorgon. Är lite orolig att skiten ska sätta igång värkar igen....var ju ungefär det som hände med Maia, värkarna startade ordentligt med helt utplånad tapp i v.30 o då hade jag någon infektion i kroppen. Nu är jag i v.29...o när jag hostar får jag djävulska sammandragningar...tur att jag har en tid inbokad sen tidigare till min bm imorgon för kontroll.
    skönt o höra att du e vaccinerad, men fyyyyy för att må så o va gravid. va bra att du ska t BM imorgon men ta dig t ngn dr oxå så du kan får hjälp m hostan!! Hoppas det går över lika fort som det kom!!!
  • LillaÄrtan
    LJ2 skrev 2009-11-08 19:27:20 följande:
    din o en till sortering o fotning klar.. har inte lagt in bilder i datorn än, lagt barn mellan o så.. *tvättar idag med * sista e nästan klar o sorteras.. letar i kassen vad jag köpte till henne
    *Skrattar så jag nästan dör* Du är ju hopplös, ungarna klarar sig ensamma inte behöver dom väl SOVA? Äsch då hihi!
    Ut me de bara... Uuuuuut för jag spricker snart o de blir ingen vidare syn ska jag tala om .-D
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    *Lite rädd att LJ2 BARA har köpt linnen för 600sek åt mig på salgen*

{#lang_emotions_tongue_out}
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • Tasha78

så fina bilder i bt och skoj med de förbjudna lådorna då blir det nog fler salg

• LJ2
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 19:31:30 följande:
    *Lite rädd att LJ2 BARA har köpt linnen för 600sek åt mig på salgen*
    haha.. nää då..
    2 tröjor, 2 leggings o 1 linne
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 19:30:21 följande:
    *Skrattar så jag nästan dör* Du är ju hopplös, ungarna klarar sig ensamma inte behöver dom väl SOVA? Äsch då hihi! Ut me de bara... Uuuuuut för jag spricker snart o de blir ingen vidare syn ska jag tala om .-D
    ja, inte lätt o ha 3 barn
    mat, blöjor, tänder, pyjamas, nattning, skolsaker, kvällsmat.. dessutom tvätta med! o packa traderapaket, o åka på ica o handla mjölk mm, o lämna dhl paket, o hämta kartonger till era paket, o sen fota, kolla, o fundera på vems som eg va vems

på tal om det, måste in i tvättstugan 2 sek igen
    *kan ju inte gå nakna mina stackars barn *
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-11-08 19:27:20 följande:
    din o en till sortering o fotning klar.. har inte lagt in bilder i datorn än, lagt barn mellan o så.. *tvättar idag med *sista e nästan klar o sorteras.. letar i kassen vad jag köpte till henne
    ojoj du måste ha haft fullt upp idag Är det mitt som är i sorteringsfasen?
    Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-11-08 19:36:12 följande:
    ojoj du måste ha haft fullt upp idag Är det mitt som är i sorteringsfasen?
    japp...
    jag funderar på vad jag eg köpte
    vi har ju samma stl, så jag hade stenkoll innan jag gick o bet, sen hade jag ingen koll alls
    funderar på om jag gjort en miss med o köpt suit till dig..  o 92 på nån tröja ist för 86 (fanns knappt 86 ju!!!) ser ut så
    får ge pengar tillbaka ist

ska hälla ut allt igen o rota o kolla nooga på stl..
    kanske kan möblera om lite
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan

Nu har jag 4 stooora kassar med kläder som ska ut på T men så ska man orka {#lang_emotions_throwup}
    Och så är det avslut ikväll, en del ligger alldeles för lågt vilket också skrämmer mig från att lägga upp mer
    Vad tror ni om lurvjackor o regnoveraller, 3i1-jackor, vänta med tills vårkanten eller???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15