• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 19:40:15 följande:
    Nu har jag 4 stooora kassar med kläder som ska ut på T men så ska man orka Och så är det avslut ikväll, en del ligger alldeles för lågt vilket också skrämmer mig från att lägga upp mer Vad tror ni om lurvjackor o regnoveraller, 3i1-jackor, vänta med tills vårkanten eller???
    lurvjackor å regnoveraller går n g bra ändå=) jag skulle kuna tänkca mej å köpa det om ja inte redan köpt=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 19:40:15 följande:
    Nu har jag 4 stooora kassar med kläder som ska ut på T men så ska man orka Och så är det avslut ikväll, en del ligger alldeles för lågt vilket också skrämmer mig från att lägga upp mer Vad tror ni om lurvjackor o regnoveraller, 3i1-jackor, vänta med tills vårkanten eller???
    jag vet int ehur andra gör, men jag kollar alltid efter fina saker, oavsett om  det e säsong eller inte
    gillar jag ett plagg o det e rätt stl för just den säsongen det ska användas så köper jag, oavsett NÄR sakerna ligger ute.. men de e jag det.. *köper linne mitt i vintern? o shorts? *
    * 3 underbara busfrön *
  • LillaÄrtan
    LJ2 skrev 2009-11-08 19:35:52 följande:
    ja, inte lätt o ha 3 barn mat, blöjor, tänder, pyjamas, nattning, skolsaker, kvällsmat.. dessutom tvätta med! o packa traderapaket, o åka på ica o handla mjölk mm, o lämna dhl paket, o hämta kartonger till era paket, o sen fota, kolla, o fundera på vems som eg va vems på tal om det, måste in i tvättstugan 2 sek igen *kan ju inte gå nakna mina stackars barn *
    Nää.... Tycker jag har fullt upp med mina TVÅ vildingar
    Och alla frågar när vi ska skaffa en trea... Oj, de får bli om 10 år eller så {#lang_emotions_tongue_out}

Nej gud nej, stackars barn, nakna kan dem ju inte gå omkring... garderoberna är säkert heeelt tomma
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • MejaKiZnic

LJ 2 sitter här och är nyfiken på dina bilder även om jag själv vad med och hjälpte till haha

Kan inte sluta titta på mina fina suits...........ska börja samla till salg redan nu

En rainbow-overall vågar man lägga den på 1 kr

• Milliz

Hm, jag kan inte citera..

LJ2: Det gör inget suitsen kan vi ha som pyjamas och 92:an växer hon ju i någon gång Så snör med allt. Vilken suit var det förresten?

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-11-08 19:45:47 följande:
    Åh vad ledsen jag blir, Milla har växt ur sin fina rosa holden overall i 68 TRÅK! Vad ska jag nu hitta på?
    Nej vad synd.. Jag har tyvärr inga förslag just nu. Ella har ju vuxit ur sin regnbåge också så den är såld..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Greksmurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-11-08 19:49:51 följande:
    LJ 2 sitter här och är nyfiken på dina bilder även om jag själv vad med och hjälpte till haha Kan inte sluta titta på mina fina suits...........ska börja samla till salg redan nu En rainbow-overall vågar man lägga den på 1 kr
    det gör man... rainbow går alltid up=) så slipper man betala för mkt i vinstskatt med=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • svischan

Hej!
    Tack för igår alla som var med, det var sååååå kul! Jag längtar efter nästa salg

Vi har precis kommit hem nu, jag är otroligt trött och har ännu mindre röst idag än jag hade igår. Det hörs inte ett ljud när jag pratar :-O

Jag har precis fotat alla kläderna, men maken höll på att rumstrera om i den stationära datorn, så bilder kommer när han är klar med det. Jag är väldigt nöjd med mina köp, jag fick 500 kr rabatt!!! Det blev 10 klänningar, 8 leggings och 6 tröjor, 2 jackor och lite annat också

• Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 19:54:31 följande:
    det gör man... rainbow går alltid up=) så slipper man betala för mkt i vinstskatt med=P
    men provisionsavgift betalar du ju på vinnande budet ändå...kvittar ju vad du har i utrop
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15