Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Go kväll!

Kikar in en stund och hoppas på att Bubblis knoppar in här i soffan brevid

Liljan-- Härligt att ha dig i tråden igen {#lang_emotions_sunny} 

Smultron--- Huja! Hoppas verkligen det inte är blindtarmen!! *krama*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:01:21 följande:
    Fick hem den UNDERBARA lurven idag i råååsa med lila kantband, finaste EVER 110 var lika stor/liten som röd med lila kantband i 104! Så den kommer nog bli perfekt på Maia till våren hoppas jag
    Åååååå fiiiiina lurven!!! Guuuuud va jag e sugen på en sån   Men jag vill ha LUUUUUVA {#lang_emotions_cry}
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-11-30 19:26:31 följande:
    hur är det
    Hej sötis! Jo tack! Det är helt oki faktiskt Nog återhämtat mig från febern i helgen nu, känner mig rätt piggelin faktiskt {#lang_emotions_laughing}

Hur e de med dig och dina sötnosar då? friska o krya? Inte sett dig då mycket i tråden senaste tiden, hoppas ni inte varit sjuka?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 19:30:00 följande:
    ja det vill jag med Men det kommer inga va??
      *snyft*

Kanske får köpa två lurvar o sy en luva av den ena Så himla fina färger nu i vår!!
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-11-30 19:35:43 följande:
    nej inte sjuka men jag jobbar ju ganska mycket och då orkar man inte hänga här så mycket. Sen har det varit mycket med tradera och amssor av räkn ingar som b ara poppar upp från ingenstans. Känns som att jag håller på att gå in i väggen faktisktjag har tradera, barnen, handlar alla mat, tvättar, Jessies kalas är snart, massor med räkningar, måste köpa julklappar och födelsepresenter, vattna blommorna, damsuga, jobba, jul afton, tråkigt på jobbet, ingen ork, sover dåligt, lagar alla mat, får planera alla högtider och köpa alla andras juklappar och slå in demListan tar liksom alldrig slut, känns som att jag bara vill krypa mer i sängen och sova en vecka och inte bry mig om nåt
    Men vännen då!

Det låter absolut som du skulle behöva en veckas semester i solen!! Hade jag haft råd hade jag bjudit med dig så kunde vi bara ligga där och slappa en vecka och VILA {#lang_emotions_sunny} Sola.. Bada.. Äta gott...

Många kramisar {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

Kvällens hopping nr ett avklarad

Tar nr två när Bella kommer hem, hon behöver julkläder den damen , sen nåt nytt tjusigt inför besöket på nya skolan som hon ser fram emot sååååå

• RååSa BuBBlan

Inte danskt direkt men kanske nån har tips ändå..

Bella vill ha jeans för första gången *mamma lycklig* men hon e supersmal och har låååååååååånga ben Skitsvårt med brallor och främst jeans.. Tips på lååååånga smala? {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan

Dödade tråden

Bär ner sovande Bubblis istället då rå

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-11-30 19:46:54 följande:
    Ooooh, grattis Kolla in Bik Bok:s jeans, dom är smala och brukar finnas i olika längder.
    Tack Gud vad hon vuxit din lilla sötnos {#lang_emotions_heart} *söt söt söt*

Kanoners! Ska kolla där då, tackar för tipset
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15