Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

God morgon..

Tror jag är feberfri idag {#lang_emotions_laughing} Å jädra tur e väl det då gubben drar till Norge en vecka i morgon {#lang_emotions_undecided} *superduperbra planering*

Måste ta tag i alla T paket som ligger o väntar här åxå, massa köpnu som jag inte kunnat hantera nu liksom, hoppas köparna blir nöjda ändå..

Liljan--- Härligt att se dig Å skönt att du får komma hem {#lang_emotions_sunny}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å massa fiiiiiina bilder i bildis {#lang_emotions_sunny} Ta åt er allihop!!

Å fina pippitröjan med GULA kanter Butte... Varför gjorde dom den med orange till slut?? {#lang_emotions_undecided} *korkade val igen*

• RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-11-29 10:01:34 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 09:56:38 följande: åhhhhh hoppas det håller i sig!! Så du får bli frisk!!!
    Mmm.. Hoppas det jag åxå!! Rent ut sagt urless på att ligga nu {#lang_emotions_undecided} Nu får det räcka alltså!! Ska snabb kurera mig idag så man orkar veckan ensam här nu, måste få upp orken lite raskt, helt svag efter detta e man ju..
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-29 10:02:16 följande:
    sötis skönt att du mår bättre
    {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-11-29 10:02:35 följande:
    GodmorgonHär klev vi just ur sängen, o Meja har varit super duktig inatt och sov från kl 23.30-07 utan att äta. Nu väntar jag på att gubben ska vakna så att vi kan ha våran 1:a advents frukost :)
    Å va skönt!! Vilken sovig liten sötis du fått
    Tjollabolla skrev 2009-11-29 10:03:16 följande:
    Skönt att febern är borta! Min sambo kommer från och med tisdag jobba borta under veckorna. Hur nu detta ska gå till när jag inte kan röra mig vet jag inte... Det är så jäkla trist. Så fruktansvärt dålig tajming. Å jag tycker så hemskt synd om Milo
    Å stackare!! Jag vet precis hur du känner.. Man får nästan panik, ensam med allt som man INTE kan!! Sen samvetet när liten vill leka o man gång på gång måste säga nej Har du nån som kan hjälpa dig med de värsta? Tex duscha Milo?
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-11-29 10:05:16 följande:
    Skönt att du är på bättrningsvägen iallafall
    Ja för tusan!! Trodde jag skulle få ligga en vecka typ, nu va e ju bara ett par dagar
    Kristyr skrev 2009-11-29 10:05:24 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 10:04:20 följande: men ta det lite lungt hörru du!!!
    Ska verkligen försöka!! Inte så lätt mitt i flytt och jul rusch Men jag måste väl om jag ska slippa sjukhus framöver {#lang_emotions_undecided} Sen att gubben ska åka en hel vecka just nu är ju absolut sämst, men men.. Börjar bli van faktiskt..
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-29 10:07:25 följande:
    Tack allihopa Ja jag ska skärpa mig nu o lyssna mer på läkarna och min kropp...man tror alltid man klarar av mer än man gör. Den psykiska stressen är nog värst, alla räkningar som hopats när man inte kunnat ha butiken öppen efter jag knäckte svanskotan gör ju inte direkt att man kan ta det lugnt men nu är det värsta betalt och de som återstår är SÅ förstående för situationen. Christer på Nova Star är världens gulligaste måste jag säga Känns surt bara o missa julhandeln...bästa tiden på året ju för butiken Men men...nu är läget som det är så det är väl bara att acceptera det o bita i det sura äpplet så att säga o försöka koppla bort allt vad jobb heter.
    Ja du måste ta de lungt även om jag förstår det är skitsvårt!!
    Zvartaliljan skrev 2009-11-29 10:08:33 följande:
    Var det svinis? Skönt att du mår bättre nu iaf
    Nä, det vet jag inte.. Men sjuk som tusan va jag iallafall.. Jag har inte haft hög feber sen jag va typ 11 år gammal, så nån elak bacill va det absolut..
    Buttelina skrev 2009-11-29 10:09:06 följande:
    jaa varför tar dom så dåliga beslut  såå fin med gula ju men kom ihåg att ta det lugnt också!!
    Ja inte första korkade beslutet dom fattar Ska vi söka jobb som smakpoliser där Butte Dom verkar ju inte begripa vad som ska vara
    Jo jag ska absolut försöka ta de lungt.. Blir prio ordning och resten lämnas.. Tänker INTE bli dålig igen!!
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-29 10:11:33 följande:
    Ja fy vad dåligt samvete jag har... Jag kan ju inte gå ut med honom, inte sitta på golvet och leka, kan knappt stå upp och laga mat bara en del dagar... Duscha honom är ett annat problem, precis som att hålla iordning här hemma, bära in ved, gå ut med hunden... Listan kan göras lång. Min mamma hjälper ju mig när hon kan, men hon jobbar ju mest kvällar och nätter, så det är inte så ofta. Så jag vet verkligen inte hur detta ska gå till
    Å men gumman!! Önskar jag kunde komma o hjälpa dig!! Vet verkligen exakt vad du går igenom! Hade precis så när jag hade mitt diskbråck och Ida som bebis.. Fy fan rent ut sagt vilket halvår

Ingen kompis som kan promma med vovven o fixa lite middag? Å din stackare!! Många många kramar från mig!!
  • RååSa BuBBlan

Nu måste vi få i oss lite frukost..

Cu sötisar!!

Å Tjolla!! Be ALLA om hjälp i din närhet!!

• RååSa BuBBlan

Nu har de kört ihop sig lite i kroppen igen här. vet inte riktigt vad jag ska göra..

Jag har ju haft rätt hög feber och det tar ju på kroppen absolut. Jag åkte i backen här vid frukosten nu igen, hjärtat mitt slår oregelbundet hela tiden och har hållt på så sen jag slog upp ögonen i morse, yr och svag.. Vill ogärna åka in igen självklart, men samtidigt så vad ska jag göra? Mest rädd att hjärtat ska lägga av mitt i allt.. Känns om jag inte får tillräckligt med syre i knoppen..

*orolig*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15