Zvartaliljan skrev 2009-11-29 10:07:25 följande:
Tack allihopa Ja jag ska skärpa mig nu o lyssna mer på läkarna och min kropp...man tror alltid man klarar av mer än man gör. Den psykiska stressen är nog värst, alla räkningar som hopats när man inte kunnat ha butiken öppen efter jag knäckte svanskotan gör ju inte direkt att man kan ta det lugnt men nu är det värsta betalt och de som återstår är SÅ förstående för situationen. Christer på Nova Star är världens gulligaste måste jag säga Känns surt bara o missa julhandeln...bästa tiden på året ju för butiken Men men...nu är läget som det är så det är väl bara att acceptera det o bita i det sura äpplet så att säga o försöka koppla bort allt vad jobb heter.
Ja du måste ta de lungt även om jag förstår det är skitsvårt!!
Zvartaliljan skrev 2009-11-29 10:08:33 följande:
Var det svinis? Skönt att du mår bättre nu
iafNä, det vet jag inte.. Men sjuk som tusan va jag iallafall.. Jag har inte haft hög feber sen jag va typ 11 år gammal, så nån elak bacill va det absolut..
Buttelina skrev 2009-11-29 10:09:06 följande:
jaa varför tar dom så dåliga beslut såå fin med gula ju men kom ihåg att ta det lugnt också!!
Ja inte första korkade beslutet dom fattar

Ska vi söka jobb som smakpoliser där Butte

Dom verkar ju inte begripa vad som ska vara
Jo jag ska absolut försöka ta de lungt.. Blir prio ordning och resten lämnas.. Tänker INTE bli dålig igen!!