Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-16 21:12:31 följande:
    Tyvärr så brukar de ju reagera med feber efter vaccin. Så risken är ju väldigt stor nu också. Anton hade rejält ont i armen nu vid läggdags.
    Anjelin fick feber men inte Nikita här.
    Ja risken är ju ganska stor att de får de då.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 21:25:11 följande:
    ÅHHHHH SUCK!! Svärmor tjatar som f*n att vi ska komma till göteborg den 20 december o gå på Liseberg med dom...ta tåget dit...hon FATTAR ju INTE när jag säger NEJ det är INGEN BRA IDÉ!!!!! &/%¤&(/)=?=/&/%/&()=Jag är för f*n i v.35 då!!Sorry...behöver avreagera mig...bättre jag skriker lite här än åt svärmor...blir SÅ trött på att hon fattar NADA!!!
    Suck vad jobbigt....
    Morty skrev 2009-11-16 21:27:14 följande:
    Hon har avreggat sig.
    Varför det?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 21:33:56 följande:
    Ja de får f*n ta sig de 35 milen ner hit om de vill träffa oss i jul...jag åker inte tåg dit höggravid när jag riskerar prematur förlossning...vill INTE föda runt jul och INTE 35 mil hemifrån!!
    JA det borde ju vara självklart!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-16 21:42:58 följande:
    Hoppar jag in och lägger mig i Hon har haft lite tråkigheter på Fl och T så hon orkade inte vara här just nu så hon avreggade sitt konto.
    Jaha, vad tråkigt.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 21:41:00 följande:
    Ja det tycker man men det går inte in hos henne...hon tycker jag är självisk eftersom de vill träffa Maia runt jul o låta henne se Liseberg...och ja, det är jättefint där men inte värt risken av att jag blir smittad av typ vinterkräksjukan på tåget eller bland allt folk på liseberg eller något annat skit, minsta lilla kan ju sätta igång min förlossning...jag har nog problem som det är...Maia kom ju i v.35+4...men det har hon inte i åtanke!! Eller...jag tro faktiskt hon VILL att jag ska föda bebisen i Göteborg...så de har första tjing och är i närheten...det skulle inte förvåna mig om hon tänker så...
    Låter som en jobbig situation...
    Förstår ju de på ett sätt, men de borde ju verkligen kunna se bortom sina egna önskningar i detta läget.
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-16 21:46:59 följande:
    Jäpp, saknar henne i tråden. Men vi har kontakt på mail och sms
    Aha! Då måste du hälsa henne! Saknar också henne här ju.
  • lillronya

Smiter för kvällen. Envis Emilio vill inte sova.

• lillronya

Hej i tråden!
    Konstigt att jag alltid kommer hit när ingen annan är här.

• lillronya
    Morty skrev 2009-11-17 13:20:46 följande:
    Ingen fara jag gick in och kikade ändå. Men inga vårjackor alls vid Villervalla sortimentet. Sorry! 1 st klänning inhandlad i storlek 92. Skickas till 'skogen' idag. Hej! Bad timing.
    Ja verkligen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15