Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-16 15:06:52 följande:
    Härligt!!Jag måste puffa lite för min fråga jag ställde för någon dag sedan.Är det någon som har en mörkgrån vantfleece (molo) hemma?Ser era kantband lite ljusare ut än det rosa på vantarna och ser de även lite gråa ut? Jag tror att det är tyget som lyser igenom som gör att kantbandet ser lite dassigt ut. (Ska försöka lägga it på t och jag vet inte hur jag ska beskriva det)
    Har inte just den, men har sett det på någon annan lurv med ljusare kantband. Att det liksom lyser igenom, alltså.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-11-16 15:29:03 följande:
    Nu ger jag upp!!!! Har ringt återförsäljare av Fansa för att hitta fina klänningen men nu var jag på Nora och orkar inte ringa fler Jag får ge upp ideen på den fina klänningen
    VAd är det för klänning??
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 15:58:41 följande:
    Hej tjejer!Fick fin post i dag av lilla mirakel. Supersnabb leverans. Men tyvärr sitter det kvar ett larm på ett av byxorna. Går dessa att ta bort själv? Frakten fram o tillbaka är ju dyrare än byxan
    Hej hej!
    Knäppt med larmet. Tyckte nånannan sa att man kunde gå till vilken butik som helst med plagget och kvitto och kanske få hjälp med att få av det.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 16:09:26 följande:
    ja jag funderade på det. Men tror inte att det finns någon butik här på Åland som har sådana larm, eller ja larm överhuvudtaget.
    Aha! Då blir det ju lite svårare.
    Men som Tejja skriver ska ska du ju inte betala frakten för att de  är klantiga.
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-11-16 16:26:51 följande:
    Visst är den underbar! Synd att den är så svårfångad bara...
    JA det är synd.
    Håller tummarna att Morty hittar den!
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:54:47 följande:
    Åhhhh denna var ju helt underbarwww.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=Synd att Svea inte kan ha 86. Men i år skall jag ha en liten lucia här hemma.
    Så söt!!
    Pepper79 skrev 2009-11-16 20:55:59 följande:
    Hej allihop!Var bara tvungen, eftersom jag inte hittade ngn på salgen www.tradera.com/molo-troja-med-Dalmatiner-stl...
    Bra pris!
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:57:24 följande:
    God kväll!
    Hej! Är allt bra hos er?
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-16 21:00:29 följande:
    Gokväll tjejer!
    Heeeeeeeeeeeeeej!
    Tänkte just efterlysa dej nånstans
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 21:07:13 följande:
    Jodå här är allt bra.....än så länge. Alla tre barnen ligger säkert i feber i morgon. Vaccinering i dag.
    Äh det är inte säkert.
    Jag fick ingen feber alls. Men visst, det är ju inte helt omöjligt heller.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15