Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-17 22:03:48 följande:
    Apropå HM så fick jag deras vår/sommarkatalog för fyra veckor sen. Jag blev inte lite förvånad då den låg i brevlådan i okt..
    JA det förstår jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    melizza skrev 2009-11-17 22:27:11 följande:
    helt OT men måste bara höra om det bara är jag som är knäppmin gubbe är bortrest på jobb och har varit det sen i fredags men till saken då är ju att jag kan f*n inte sova när inte han ligger i min säng.....jag får f*n insomnia...nu är jag så trött så jag snart ramlar ihop men skulle jag lägga mig i sängen så somnar jag ändå inte utan ligger och vrider o vänder på mig tills jag blir kissenödig eller törstig eller nåt......vad är det för fel på migsorry OT men måste bara gnälla lite och till gubben vill jag inte gnälla så mycket för han får fruktansvärt dåligt samvete så jag hoppas det går bra att gnälla här hos er
    Du får gnälla hur mycket du vill!
    Vet hur det är. Tog låååång tid för mej att vänja mej vid att sova ensam. Mannen jobbar dygnspass. Ibland flera dygn i sträck.
  • lillronya
    melizza skrev 2009-11-17 22:35:03 följande:
    men vad ska man göra liksom.....jag kommer ju bara sova när han kommer hem tror jag för då släpper det...det brukar det göra ja precis man kan liksom inte slappna av och känna sig trygg på nåt sätt.....jag är liksom själv med tre barn i huset och tänk om det skulle hända nåt liksom...fasen jag får panik bara av tanken....Min sambo är inte heller bortrest ofta men dem gångerna han är det så hände det här med sömnen av nån sjuk anledning.....vill ju bara sova tryggt och sköntInatt drömde jag såååå mycket och det tyder på att man sover ytligt och inte djupt väl för man drömmer ju bara i ett visst stadie för när man faller i djupsömn så drömmer man väl inte....jag har fått för mig det eller läst det nånstans tror jag
    Du måste försöka låta bli att tänka en massa.
    Jag har slutat titta på csi och efterlyst och sånt. Det har hjälpt mej att sova bättre när jag är ensam. Lite knasigt, men iaf.

Nnu ska jag gå och se hur det är med liten sjuk Alicia och sen sova.
    Ha det bra tjejer!
  • lillronya

Hej i tråden!!
    Hoppas att allt är bra med er alla.

• lillronya
    Morty skrev 2009-11-18 09:45:01 följande:
    Hej!Ja allt är bra, förutom en förkylning som håller på att bryta ut - äntligen! Samt att jag har sjukt ont under vänsterfoten. Kände igår och det var som 2 knutor. Maken trodde det var någon inflammation......så idag har jag mjuka sköna gympadojjor på mig.
    Hoppas du blir snabbt bra igen då.
    JA gympisar är det bästa för tassarna.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-11-18 09:45:20 följande:
    Hur är det själv?
    Bara bra!
    Blev riktigt rädd igårkväll. Alicia hade så hög feber. Hon har bara sovit i två dagar. Började bli rädd för svinisen, men idag mår hon bättre.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-11-18 09:55:33 följande:
    Åh vad skönt att hon är bättre!! Ja man blir ju allt orolig.
    Ja man blir ju det...
    Det skrivs och pratas så mycket om det hela tiden ju.
  • lillronya
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-18 11:11:49 följande:
    Halloj i tråden... hur står det till här då?
    Hej du! Det var längesen!!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-11-18 11:43:10 följande:
    Hej hejFyyy vilken tråkig dag, 8 plus och ösregn, o snart är det december?Får väl passa på att få iordning lite här hemma.Igår var vi och vaccinerade oss, har velat som sjutton men nu känns det skönt att det är gjort, Liam var super duktig och lät dom sticka honom utan protester.
    Ja idag är det verkligen en innesittardag.
    Vad duktigt av honom.
    Anjelin sa inte heller något när hon fick sprutan.
  • lillronya
    Kristyr skrev 2009-11-18 12:02:36 följande:
    usch vad hemskt.. en kompis fick barn förra veckan..hennes man har 2 barn som de har varannan vecka tror jag.sista dagen de var där fick ena barnet hosta, feber, ont i kroppen, huvudvärk, kräkning....dagen efter får nästa barn.. (hoppas att det åkt hem till sin mamma)mannen har fått ont i halsen......Bebisen är med förtidigt född och väger inte ens 3kg, den har ev gulsot. Men de får inte åka till BB och sola för de har svinis hemma. Usch vad jag mådde dåligt när jag läste.Jag är ju så rädd att min son ska få som är ett år, men tänk en för tidigt född bebis under 3kg.
    Å vad hemskt!
    Hoppas de får nån hjälp iaf.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15