• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-10-09 15:54:44 följande:
    Haha, ja skitgulligt Tror det var nån anka som hette Felicia som var på en båt om jag inte hörde fel, lite svårt när min Felicia pratade hela tiden också
    Ja nåt sånt var det Sen fanns där tydligen en ekorre som åt köttbullar
    Boken hon läser handlar förresten om en kanin
  • LJ2

helt ot, men nån som vet om det e lönt att lägga ut en splitt ny didrikssons overall nu?
    den va gigantisk!! 80 passade Max,. som är 100 cm nu.. julia e 82 o hon drunknade i den...
    *har kort som ska in snart*
    hade tänkt ha den till dagis eg, men.. tja.. hon får väl ha 2-delat så länge till jag hittar nån.. haft såna problem..!!
    86 pop verkar sitta ok, men vill inte ha en helröd eg.. sen har flera sagt att pop lätt blir sliten på knän.. ?

* 3 underbara busfrön *
  • nikki2006

hej nu är jag hemma efter shopping och fin post i brevlådan väntade{#lang_emotions_tongue_out}
    Ronya, jag blev lite ledsen när jag läste det du skrev om din och mannens släktingar som inte kom på kalas. Jag hade nog blivit lite ledsen. Tobbes släktingar är super bra på att komma men på min sida kommer bara min bror och mina föräldrar för alla andra är ovänner och det är också rätt tråkigt

• FlowerPowerMama

Vilken härlig snöbild i BT!
    Fast snön får gärna stanna där så att jag slipper ha hit den, jag kollar helst på bilder på snö.

Bloggar, adressen finns i min profil.
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 16:29:15 följande:
    Vilken härlig snöbild i BT! Fast snön får gärna stanna där så att jag slipper ha hit den, jag kollar helst på bilder på snö.
    var det du som köpte mina byxor, tyckte att jag kännde igen nicket
  • Zvartaliljan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 16:29:15 följande:
    Vilken härlig snöbild i BT! Fast snön får gärna stanna där så att jag slipper ha hit den, jag kollar helst på bilder på snö.
    Maia såg den o sprang o hämtade sin regnbågsoverall o sa att hon ville ut o åka pulka ehh...liite väl varmt här för det kanske {#lang_emotions_dreamer} 10+
  • FlowerPowerMama
    nikki2006 skrev 2009-10-09 16:30:51 följande:
    var det du som köpte mina byxor, tyckte att jag kännde igen nicket
    Jaaa! Fins flickorna. {#lang_emotions_flower}
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:31:28 följande:
    Maia såg den o sprang o hämtade sin regnbågsoverall o sa att hon ville ut o åka pulka ehh...liite väl varmt här för det kanske 10+
    Vilken härlig shopping vännen klänningen till maia var ju gudomlig{#lang_emotions_heart}Nu är det snart dax att träffas
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15