• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 16:32:34 följande:
    Jaaa! Fins flickorna.
    ja de är fina men kom på att det inte riktigt var mitt tryck så allt gick till t
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:31:28 följande:
    Maia såg den o sprang o hämtade sin regnbågsoverall o sa att hon ville ut o åka pulka ehh...liite väl varmt här för det kanske 10+
    Haha, liiiite varmt kanske.
    Söta unge!

Förresten, mina overallproblem löste sig med Lilla Mirakel för den som minns...Jag fick dock en 09:a istället för en från förra året, men det gör inte mig något direkt, tycker årets regnbåge är läcker den också!
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • LJ2

när man ser bilden på såå fina glada barn i snö blir man avundsjuk ju!!
    tänk va kul med snö o pulka för barnen.. =))
    men.. jag gillar inte snö o kallt eg.. liite, sen e det bra.. vill ha varmt =))
    kan dock åka pulka en heldag ute, med matsäck med sig
    sen hem i bastu o mscks framför öppen spis..
    hmm.. nu längtar jag NÄSTAN efter snö...

* 3 underbara busfrön *
  • FlowerPowerMama
    nikki2006 skrev 2009-10-09 16:33:47 följande:
    ja de är fina men kom på att det inte riktigt var mitt tryck så allt gick till t
    Var inte mitt tryck från början heller, men sen så föll jag som en fura!
    Fast jag har bara en knapptröja till stortjejen och så dessa byxor till lilla då...Letar efter leggings också...
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-09 16:32:48 följande:
    Vilken härlig shopping vännen klänningen till maia var ju gudomligNu är det snart dax att träffas
    Ja visst var den söt på henne {#lang_emotions_laughing} Lite somrig kanske men med ett par leggings till och en kofta så kan hon nog ha den på kusinens kalas om 2 veckor

Ja det ska bli sååå kul o ses på tisdag! *längtar*
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:39:12 följande:
    Ja visst var den söt på henne Lite somrig kanske men med ett par leggings till och en kofta så kan hon nog ha den på kusinens kalas om 2 veckor Ja det ska bli sååå kul o ses på tisdag! *längtar*
    ja säkert
    jag lääääängtar också{#lang_emotions_kiss}Hur går det med svanskotan???
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-09 16:40:19 följande:
    ja säkert jag lääääängtar ocksåHur går det med svanskotan???
    Den är faktiskt lite bättre så jag kunnat sitta lite Men sen gör den ju ont efter jag gjort det förstås, men ändå en stor skillnad mot bara en vecka sen.
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:46:31 följande:
    Den är faktiskt lite bättre så jag kunnat sitta lite Men sen gör den ju ont efter jag gjort det förstås, men ändå en stor skillnad mot bara en vecka sen.
    Skönt att det blir bättre. Då har det gjort lite nytta iaf att försöka ta det lite lugnt.....
    Pluttan & Plutten
  • Greksmurfen

god eftermiddag =): idag kom den finaste posten på länge : EN FIN KANINSUIT med lappar kvar till maxen =) LÖÖÖÖÖWE

liljan: babyshopen hade inte öppet idag =)..... det var en person som ringde till dem som ägde det å antagligen så måste konkursförvaltaren var på plats samtidigt...å det verkar som det blir imorn.... ska köra upp i ikväll å se om det finns ngn lapp annar s så åker ja dit vid kl 10.00 imorn eller ja strax innan..för de har öppnat kl 10.00 innan på lör=).. så vi hoppas på det bästa=)

nästa vecka bör mina fina puzzleset dyka upp till maxen i stl 86byxan å bodyn =)ska paka in det å ge som en present till han =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15