• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 17:08:55 följande:
    Men himmel! Den måste ju vara felmärkt?! Du, det var ingen trevlig spindel.... *ryyyyyyyyyyser*
    står 80 i den.. visst har jag hört folk säga att didrikssons e stora i stl.. men många skriver 80 (86) ju.. eller i text att den e som en 86:a.. inte att den e gigantisk!!!
    70 har ju inte samma slitsaker jag behöver åt henne på knä o rumpa =((
    sonen har 98 o 100 på sina overaller.. så.. tja.. minst som en 98 iaf.. han e som sagt 100 cm lång exakt nu.. o fyllde 3 i sept..
    så.. lillan har ingen overall igen...
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 17:04:35 följande:
    wee har redan fått en auktion på köp nu =) såld..... Liljan man kanske borde inhandlat fler pop overaller i kosta =D...när ja ändå ska dit på sön lr så=)
    var det en sån du sålde? Ja jag stod ju o höll i en lila fin men tänkte att Maia har väl tillräckligt med overaller nu
  • Tjollabolla
    LJ2 skrev 2009-10-09 17:07:18 följande:
    såna har vi tyvärr hela vintern mer eller mindre.. SKITSTORA!!! första ggn jag såg en så började jag lipa av chocken.. *sååå livrädd för spindlar!* sist kastade jag min vågskål till tradera vågen över en som va på väg mot mig då va jag modig.. sen fick den va där till han kom hem ... man HÖR när de kommer springande.. *ryser*...
    Fy fasen! Vi hade en sån bamsing i sovrummet för nån vecka sen, jag kan knappt somna på kvällarna än! så sjukt rädd för spindlar så jag börjar oxå gråta. Är INTE avis på alla era bamsar!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 17:09:16 följande:
    uhhhhhhhhhh ryser...fyyyyyy.... å det e ju vintertid de ska ligga i dvala å inte äckla sig så hemskt :)
    vi pratade med skadedjurbekämpare om det problemet..
    de gillar svala, mörka torra ställen.. (vilket betyder vårt garaga, o vår gillestuga, där vi har wett sovrum, o tvn o soffan.. o tvättstugan...) hittade en i tvättkorgen en gång..! gissa om jag kastade tvätten o skrek o sprang ut
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 17:08:55 följande:
    Men himmel! Den måste ju vara felmärkt?! Du, det var ingen trevlig spindel.... *ryyyyyyyyyyser*
    dom är inte små kan jag säga... !! va ju tvungen att jämföra med nåt som alla vet hur stort det e.. o ja.. femman räckte som ni ser inte till *hua*
    ser ut som huggtänger allra längst fram.. har varit modig o kollat på den.. när den e instängd!!!!

förra vintern hittade sambon ett bo bakom våra sommardäck som låg bakom dörren i garaget.. vad han såg så 10 st i varierande stl.. en del stoora.. en del tonåringa o en del små..
    han brände visst boet.. *oj då*

men.. spindlar tyder på friskt hus säger visst många?? *ingen aning*men jäkla vilket kärnfriskt hus vi har iaf!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 17:14:49 följande:
    Fy fasen! Vi hade en sån bamsing i sovrummet för nån vecka sen, jag kan knappt somna på kvällarna än! så sjukt rädd för spindlar så jag börjar oxå gråta. Är INTE avis på alla era bamsar!!
    sovrummet!!! shit...
    ja, jag skulle sälja huset o flytta ett tag när vi hade så många av dom.. flera i veckan.. !!

han har hittat en på sin toa.. en enda ggn.. annars hittade jag en på väggen upp en gång.. men inte uppe.. eller.. jo! max hittade ju en för ett tag sen! jag va inte hemma, så han sa till pappa ...
    innan har de iaf hållt sig nere i källaren..
    * 3 underbara busfrön *
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 17:11:29 följande:
    var det en sån du sålde? Ja jag stod ju o höll i en lila fin men tänkte att Maia har väl tillräckligt med overaller nu
    sålde en sådan bvernylon...orgina e ju 995kr=P.....
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 17:23:58 följande:
    fanns det lila sa nån? liljan? va det du som sa det??
    nån som kollade stl??
    vad gav ni??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 17:23:58 följande:
    pucko jag kan ju läsa.. ja, det va liljan, det stog i det jag svarade på ju!!! *asg*
    * 3 underbara busfrön *
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2009-10-09 17:25:55 följande:
    fanns det lila sa nån? liljan? va det du som sa det?? nån som kollade stl?? vad gav ni??
    jo lila skiddresser men prisetl igger på 795 kr för en.......pop då...
    dessa var ju dem i bävernylon =) brua å blå.... sen fanns det nga reima kvar i stl 104 å 116 för 599kr...org 1499
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-09 17:31:50 följande:
    jo lila skiddresser men prisetl igger på 795 kr för en.......pop då... dessa var ju dem i bävernylon =) brua å blå.... sen fanns det nga reima kvar i stl 104 å 116 för 599kr...org 1499
    men åhh.. =( fel stl..
    jaja.. får väl köpa en röd ful på pop då.. *irriterad*

nån som vet skillnade på kvalite o slitstyrka mellan 86 baby o 86 barn på deras overall?
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15