• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Pimm

Godkväll i tråden, finns det någon hemma?
    Kan berätta att jag är shoppingsugen men nu vill jag inte handla till fullpris mer, dags för lite rea...undras om det dyker upp mer webbshoppar som har rea snart?

• Flock

OJ! Här har det inte hänt något på flera timmar! Tittar alla på idol??

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-10-09 22:02:10 följande:
    OJ! Här har det inte hänt något på flera timmar! Tittar alla på idol??
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 21:58:49 följande:
    Ojj vad tyst här är ikväll! Lever ni?
    Japp- alive and kicking
    Dock ska jag logga ut nu precis och smyga ett glas rött{#lang_emotions_cool}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • LJ2

jag e med vaken.. =)
    sitter på t o FL i brist på annat =)
    sambo jobbar o barn sover

* 3 underbara busfrön *
  • Pimm

Jag har kikat in ett par gånger men det har varit lite tomt. Jag har inte tittat på Idol dock:) sitter i soffan med laptopen och maken ser på Tv. Ätit godis och wienerbröd så nu känner man sej så härlig

• LJ2
    Pimm skrev 2009-10-09 22:09:50 följande:
    Jag har kikat in ett par gånger men det har varit lite tomt. Jag har inte tittat på Idol dock:) sitter i soffan med laptopen och maken ser på Tv. Ätit godis och wienerbröd så nu känner man sej så härlig
    då e jag liite värre.. =)
    vi åt pizza ( eller jag åt kebabrulle) drack cola, smakade några ostbågar o har maraboudaim som jag smakat några rutor på

nu e jag ensam =)) datorn på soffbordet, dragit in bordet, filten på mig, o tvn rakt ovanför skärmen
    kan man ha det bättre????
    * 3 underbara busfrön *
  • Flock
    Låter som fredagsmys *trallar*
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Greksmurfen
    låter kanon =)......som här då men utan wiener bröd å godis... var faktiskt så duktig att ja inte köpte det när ja va i affären =P..

GAH på tal om affären.... åkte dit för å osta en tradera auktion... kom fram å när ja skulle betala så ser jag att jag inte fått med mej mitt kortetui.. jaja hem igen å hmta etuit... går in o handlar lite å ska betala allt sammalgt i kassan då posten delen stängt... kommer fram å finner att visa kortet inte ligger i etuit. =O .. så ja det va bara å åka hem IGEN å sen hämta kortet å sen betala... fy vilken rutt.....
    hämtade uteett paket från ellos med... men det visade sig att maxens kavat är förstora så ja måste skicka tilbaka dem =( å få en stl mindre minst...
  • Olivers  Mamma

jag e vääääärldstrött, har shoppat en hel del, tyvärr va det väldigt utplockat i katvig men annat fick följa med hem. Fatta sicken dröm, gå helt ensam (med mitt sällskap) o plocka o handla i lugn o ro. fanns massa fint i småstorlekar men det var ingen som behövde det här hemma så det fick bo kvar i butiken...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15