• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-11-09 21:49:16 följande:
    Haha...ja din sambo har ju lite rosa-fobi på killar vad det verkar Fast nu med Noels långa hår så ser han ut som en tjej, särskilt i pärlplattorna. Men skit samma, han är söt för det
    JA han har ju det. Fast jag gillar inte heller att klä honom för girly. Men jag tror mer att det handlar om att han min ende son och att jag gillar att klä honom lite grabbigare. Har ju fyra tjejer att klä girly.

Klart att han är söt!! Gillar hans fina hår! Är så sugen på att låta Emilios hår växa, men samtidigt är han ju cool i sin mohawk.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-11-09 21:50:05 följande:
    Det hade han säkert! Det är ju ett av de finaste printen nånsin, tycker jag.Men nä, vill nog inte ha pärlor på honom. Överlåter det åt tjejerna. Hittade ju inga pärlor till Anjelin.
    Hittade du ingenting med pärlor till henne? Jag köpte en pärlplatte t-shirt och en aquaflower med pärlplatteärmar till Ella
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-11-09 21:53:08 följande:
    JA han har ju det. Fast jag gillar inte heller att klä honom för girly. Men jag tror mer att det handlar om att han min ende son och att jag gillar att klä honom lite grabbigare. Har ju fyra tjejer att klä girly. Klart att han är söt!! Gillar hans fina hår! Är så sugen på att låta Emilios hår växa, men samtidigt är han ju cool i sin mohawk.
    Ja, hade jag haft 4 tjejer så hade nog Noel varit grabbigare klädd. Tycker han är superfin i mohawken
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 21:52:56 följande:
    Ja!
    Anna sötnosen ville att jag skulle hälsa att klänningen var shoppad men att hon inte kommer hem förrän i slutet på veckan och mao inte kan skicka den nu. Svarade att hon verkligen inte skulle tänka på sånt just nu men ville ändå hälsa vad hon skrivit till mig.
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-09 21:46:26 följande:
    Precis!! Det kan jag tro! Min man hade nog dött om Emilio fått pärlplattor.
    Pärlplattor vill jag ha * drömmer* SÅ fint ju!!

God kväll förresten!

Någon som hört något om skatten o bubbelmamman??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2009-11-09 21:59:59 följande:
    Anna sötnosen ville att jag skulle hälsa att klänningen var shoppad men att hon inte kommer hem förrän i slutet på veckan och mao inte kan skicka den nu. Svarade att hon verkligen inte skulle tänka på sånt just nu men ville ändå hälsa vad hon skrivit till mig.
    Nämen gulle då!

Varför tänker hon på något sådant nu? Jag har ju inte ens betalt den än. Måste ju ha pris o kontonummer först. Hon är bara för söt alltså.

Hälsa henne från mig om du pratar med henne igen!

Har du hört något mer? Hur går det för henne?
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2009-11-09 22:01:50 följande:
    Pärlplattor vill jag ha * drömmer* SÅ fint ju!! God kväll förresten! Någon som hört något om skatten o bubbelmamman??
    Vad har hänt med skatten??????
  • Flock
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 22:06:39 följande:
    Vad har hänt med skatten??????
    skattsonen är dålig.. men läste nu på facebook att de är hemma igen. SKÖNT!!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15