Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2010-01-03 15:21:44 följande:
    Men Krumelur har väl lite prematurplagg tror jag. Kolla där. Tror även Pippilotta har en del
    tycker inte om någon av de butikerna...men kanske jag tar en sväng till Pixiekids snart tror jag Men fortsätter han äta som han gör nu så kanske han kan ha 50 snart
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2010-01-03 15:35:44 följande:
    Har de också minikläder? Han har säkert vuxit i 50 snart om han äter så där mycket Här har de också. Har inte direkt kollat hur de ser ut men man får kanske inte vara så kräsen www.ecoloco.se/index.php?option=com_virtuemar... www.meandmy.se/
    Nä utbudet är ju inte stort i pyttestorlekar. Jag ska vänta o se vad han får av farmor innan jag köper något själv. Men tack för länkarna, har sparat dom
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2010-01-03 15:43:29 följande:
    Grattis till världens sötaste lilla Mateo! Om du vill kan jag kolla på Hafva här nere, dom brukar ha massa ida t suits och bodys från st 38 och uppåt. Ser ut som små dockkläder
    Ja du får gärna kika, är det rea så säger jag absolut inte nej Lite i strl.44 skulle jag ju vilja ha men vill inte lägga så mycket pengar på det, letar lite på T nu men där fanns ju inte mycket
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2010-01-03 15:59:35 följande:
    Nä de växer ju ändå relativt fort så man vill ju inte lägga ut allt för mycket på pyttekläder De flesta har ju börjat sin rea så de kanske också gjort det, ska kolla imorgon när jag går förbi
    Tack {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2010-01-03 16:00:53 följande:
    Grattis t lillkillen!!! härligt att d gått o går så bra! i vilken vecka är han född?? vad säger storasyster??
    v.35+3 (Maia föddes i 35+2 så min kropp klarar väl inte längre än så)

Storasyster vill bara hålla och klappa hela tiden och är jätteglad hon vill att lillebror ska sova med henne inatt men det blir nog lite farligt Hon är ju ganska hårdhänt med honom...hon förstår ju inte hur bräcklig han är.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-01-03 18:28:55 följande:
    har ni åhlensbutik?? dom har från 44
    ja det har vi och det visste jag inte! De är väl inte så dyra heller va?? Jag brukar aldrig handla på åhlens...Felipe var inne på H&M o lindex här och de hade inte.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-01-03 18:33:18 följande:
    nä inte speciellt dyra. där var nog bara lite randiga kläder ev nått mer i strl 44 men fräscha fina färger
    låter bra Måste införskaffa lite amningskläder också (har inga alls) och posta paket så jag får nog ta en snabbis in till stan imorgon. Mateo sover mycket på dagen så en timma med pappa ska han väl klara av...vill inte släpa med honom till butiker...

Bytte presbild och ja...aliaset...vad ska jag kalla mig nu?? Känns som jag måste byta...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15