Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-20 08:40:33 följande:
    Det var länge sen Tradera rullade på så bra för mig så jag får ihop mina salgpengar på 60 auktioner..Fundilerar på att kasta ut mer så att jag köpa mig en schysst dammsugare härnäst Tror nog att det blir mest smått i nästa pro, det ger inte lika mkt men jag blir av med alla kläder som är i vägen Trist med tjurig gubbe, du får komma på något riktigt bra att kontra med varje gång så att han till slut tröttnar på att gnälla Men det är klart roligare start på dagen kan man ju få
    hihi låter som en bra ide...ska med ta tag i T idag men här kommer pengarna slinka ner till Nellys födelsedag & julen.
  • Mamma Kråkan
    Pimm skrev 2009-10-20 08:51:14 följande:
    Ja just julen är ju ganska dyr, här går det åt ca 7000 kr till julklappar och jag tycker inte jag vill dra in på något. Men då kommer ju T bra till pass..hihiMåste bara fråga dej en sak. Var det inte du som hade Dukati väpnarhuva?
    Jo det pinner ganska snabbt iväg, vi ska till sälen med mina syskon över julen med.
    Jo fast jag sålde den. Helt skum i storleken
  • Mamma Kråkan
    Pimm skrev 2009-10-20 09:00:33 följande:
    Ohh jag ville ju haft den. Du hade väl 2-3 år. jag köpte ju 1 år och den är för liten och det går inte att få tag i dem. Har funderat lite på Citylights eller Moose men kan inte bestämma mej. City är lite mer färg och jag ska ha den till svart softshelloverall.
    Aaa vad synd jag hade den ute på T nyss. Jag hade tagit citylights den har jag till holdern overallen som är svart. Moose passar bättre till brunt eller orangt.
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-20 09:07:15 följande:
    GodmorgonFörbereder mig inför att åka o ta sprutan Här står det att de vaccinerar VUXNA riskgrupper först, men visst måste de väl ge Maia om jag tar med henne?? Känns ju jäkligt dumt om hon ska behöva vänta...enklast är ju ändå att hon ser mig få sprutan först, o sen får hon sin.
    Ja här sa dom att vi bokar tid på bvc så tar dom alla. Men vi har inte bestämt oss. Viggo får ju ändå inte vaccineras så jag vet inte. Och verkligen INGEN jag pratat med vill råda en. Det enda sjuvården maler är samma mantra "vi skulle ju inte vaccinera om det är farligt" {#lang_emotions_yell}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 09:04:30 följande:
    Ja alltså.. Som hemma förälder jobbar man ju mellan 07-24...  Lunchrast existerar inte, man springer mellan allt hela tiden.. Nä jag känner bara att han just nu är dum faktiskt... Dags för frulle!!Tack för att jag fick skriva av mig sötisar...
    Det blir säkert bättre vi har haft sådan perioder med, kanske har han det jobbigt på jobbet och därför blir han lite sur/bitter för han tror du går hemma & har det lugna gatan. Så var det hos oss & sen var R hemma 2 veckor då han var sjuk och nu gnäller han inte mer på att han är sååååå trött då han kommer hem.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-20 10:14:07 följande:
    gumman vad har hänt? varför är alla dina bilder borta
    Heej gumms! Jag har haft något psyko som anmält mina inlägg helt planlöst & det hela blev faktiskt så jobbigt att jag bestämt mig för att ta bort mina bilder & allt. Nu har jag dock nog luskat ut vem det var och känner mig lite bättre. Känns så lustigt då man känner sig påhoppad och inte vet vem det är.
  • Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-20 10:25:38 följande:
    Trevligt att se dig tillbaka!!
    tack {#lang_emotions_kiss} hehe nu när jag vet vem min egen stalker är så känner jag mig inte lika " paranoid " längre...Nelly tycker ni ska komma på spökkalas hit {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-20 10:35:03 följande:
    Är det den vi trodde? Spökkalas låter nice!!
    jaap jag har mejlet med en moderator och förklarat för personen hur det ligger till och givetvis så kan dom inte säga vem det är men moderator sa inte heller att jag inte hade rätt.
    Buttelina skrev 2009-10-20 10:36:20 följande:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...titta trådens egna lilla emelie anmält för vad liksom *kramar*
    helt random typ " hej vad gör ni tjejer" och bilder på barnen som inte alls vart olämpliga eller konstiga med motivering att jag kanske säljer märket {#lang_emotions_throwup}

haha nä nu när jag lagt ihopa 2 + 2 kan jag inte annat än att skratta så tårna rinner. Men ett tag där tog jag åt mig och blev både ledsen och lite skrämd. därför är alla bilder borta.
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 11:08:35 följande:
    ÅÅÅHHH jag hoppas på lurvig post idag!! Kommer den inte idag blir jag lite smått orolig för vad posten hittat på med min Lurv...
    hehe den kommer nog idag, men posten här segar ibland. Man kan ju undra jag postar i lådorna utan för sorteringcentralen dom som töms 20 på kvällen. Men dom flesta som jag postade med din lurv kom igår så ditt kommer säkert idag.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 10:57:17 följande:
    Nä.. Har du listat ut vem de är????? Får man fråga vem? Är det nån i tråden???????
    Jaap till 99% & det är någon i tråden ( dock inte så aktiv), men vem vill jag inte säga. Jag har valt och ingnorera det nu eftersom jag vet att det inte är första gången som personen klagar på andra. Och tramsar.

Betalde mina sista T paket nyss nu väntar jag 8 härliga paket {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15