Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-13 10:11:55 följande:
    vaddå?? kom igen nu köp en regnbågsoverall www.tradera.com/SMAFOLK-Luvtroja-stlk-98-104-...TIPS!! mer än så här är den värd!!
    vrider mig av skratt på golvet {#lang_emotions_wink}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-13 10:19:16 följande:
    jaa han heter det i stamtavlan så det fick bli det hehe jaaa
    hehe näää det får bli ett h&m sett
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-10-13 10:40:40 följande:
    Hej hejMOLOS vintervantar stl M vad är det?
    Jag säget tvärtemot och tycker dom är stooora Nelly som är 5 snart har M i sina
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:13:48 följande:
    det har lillebror och isabel med
    ja M är super stora till viggo
  • Mamma Kråkan
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:20:10 följande:
    är de nya? gamla molovantar är små och trånga. *envisas*
    både nya & gamla.
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:28:23 följande:
    den mest uppskattade presenten som min sambo fått var ett kuponghäfte som jag själv gjort där var kuponger som han kunde använda närsomhelst (ca 20st) där det stog tex "Lee lagar middag idag" "helkroppsmassage" "jag bestämmer tv programmen ikväll" osv fanns såklart en del snuskiga med så när han gav mig en kupong så var jag tvungen att "lyda"
    hehe där är min julklapp klar till sambon {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-13 12:33:04 följande:
    sååå söt liten i bildis  gubben här kände sig så manlig och kaxig när han kunde få bestämma lite
    hehe det kan jag tänka mig {#lang_emotions_wink} 

Imorgon ska jag på " inskolning" sen börjar jag skolan, kommer bli lite svettig med båda barnen hemma samtidigt men det ska nog gå{#lang_emotions_dreamer} om inte annat så får mammsen lite egna cash ingen * gnider händerna *
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-13 12:43:56 följande:
    åh vad kul!! ska du börja i skolan? vad ska du läsa? heltid? barnen då? ska de börja på dagis? eller är det distans?? haha många frågor
    Jaap idag var det inskrivning & imorgon ska jag på mentor samtal. Jag ska läsa barn & fritid på distans på heltid. Tanken var ju att Nelly skulle börja dagis & Viggo vara hemma med mig ändå. Jag pluggade såhär innan viggo kom med och då funkade det att ha Nelly hemma, men 2 barn blir kanske lite körigt. Men det går nog ändå. Får hoppas hon får en plats till efter jul iallfall. Ja är iallafall super spänd & taggad nu {#lang_emotions_laughing}
    ängeln83 skrev 2009-10-13 12:39:30 följande:
    Hallå igen.Tillbaka från tillväxt UL, pyret hade växt på sej rejält på 3 veckor, från 1,7-2,5 kg, så nu är den större än vad Liam var när han föddes (vilket är imorgon). Känns sååå skönt.
    Så skönt...*håller tummarna* för att lillen stannar inne längre.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 13:28:56 följande:
    Go dagens!Fick hem en 104 lurv idag från Babyshop men!!! Den är exakt lika liten som 92:an!! Det skiljer ingenting alls på de två  *helt mysko*Fick brev från banken idag åxå...Dom bekräftar att panten är bort tagen och ber om ursäkt för det inträffade och som plåster på såren fick vi ett presentkort på en POCKET BOK!!!   Men va bra!! Vår lägenhets försäljning fick avbrytas, både mannen och jag har fått halvt som halvt magsår, jag har inte ätit och sovit på ett bra tag, mentalt är man ju helt fucked up.. Men nu fick vi ju en pocket bok å allt är toppen igen
    hahaha herre gud en pocket bok....Nu kändes säkert allt mycket bättre.*suckar*
    Konstigt med lurven dock är året lurvar smååååååå Nelly har 110 i sina och dom är lika stora som förra årets 104. Din verkar dock felmärkt.
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 13:51:57 följande:
    Ja man kan inte annat än skratta faktiskt!   Va sjutton ska jag med den boken till!! Jag ville sälja min bostad inte läsa böcker   Ja ja.. Får väl ge den i julklapp till nån eller nåt Jobbigt med lurvis storlekarna *irriterad*
    hahaha nää det känns lite crazy...

Ja men det är väl så överlag med molo inget är likadant i stl super irriterande.

Nää fixa dax
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15