Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-11-08 23:17:36 följande:
    ja jag skall också sova nu men snälla för ordet vidare till alla ikväll så svarar jag dem imorgon. kram och god natt
    Ja men det är inte så många här nu :/ Jag ska med lägga mig nu strax :) Sov gott alla..
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:36:55 följande:
    Någon som var med på slagen när bubblan var där?Vet om hon faktiskt köpte en hand i handklänning till mig?
    ja det gjorde hon :)
  • malinkaunitz
    nikki2006 skrev 2009-11-09 13:48:26 följande:
    Hej hejFår inte svara här men om du släpper in mig så kan vi snacka
    Jag hoppas du inte säljer min hand i hand;)
  • malinkaunitz
    nikki2006 skrev 2009-11-09 14:32:52 följande:
    jag har linne kvar att lägga upp annars finns allt på t redan
    Linne i 92?;)
  • malinkaunitz
    Flock skrev 2009-11-09 14:45:44 följande:
    Går verkligen linne på T nu?? Jag har några stycken ju.. Tänkte lägga ut efter nyår..
    Jag letar efter linnen i 92 i vissa print .. Jag iaf köper vad som helst :P Fast ska ha dom till sommaren :)
  • malinkaunitz

Jag har nu fått förfrågan om hur mycket man ska sätta in till Bubblans mamma.. Nikki har sagt 20 kr och man behöver absolut inte sätta in mer..

Men om man vill så får man sätta in mer.. Känn absolut inget krav alls.

Jag skriver detta som tillägg då folk skrivit och frågat om detta är möjligt {#lang_emotions_smile}

• malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 12:23:12 följande:
    Hmm men det gäller bara om man köpt den i usa?
    Ja där har man nu gett ut något skydd som man ska sätta fast ...
    Här i sverige vet dom inte hur dom ska göra än.. Dom skulle återkomma
    med information..
    Men jag skulle aldrig ha mitt barn i närheten när jag fällde upp vagnen ..
    Vilken sulky som helst kan man nästan klämma sig i ..
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 12:34:22 följande:
    Tack!Vi har en maclaren techno xt, men den står uppfälld i farmors garage. Farmor kan inte fälla i hop den så det är nog ingen fara.
    Ja men det att om man fäller den rätt och inte har några barn fingrar ivägen så är det absolut ingen fara :) Antar att det är där nere som man kan klämma sig där det liksom går massa olika "pinnar" vet inte riktigt hur jag sk förklar :P
  • malinkaunitz
    nikki2006 skrev 2009-11-10 12:41:00 följande:
    jag kommer att skicka med en jättefin paket i ditt paket, bara för att du är så gullig. Nyfiken nu va
    Men gud så nyfiken jag blev nu..Vad gullig du är {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_kiss}
    Nu ska jag ut och städa växthus .. tråkigt det är .. Men sen är jag ledig till mars..
    Så kanske är det värt det? {#lang_emotions_laughing}
  • malinkaunitz
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 18:41:16 följande:
    JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!Som jag har letat efter denna klänning! Byxorna ger jag blanka fan i, passar inte Maia alls i midjan men ville så gärna ha klänningen www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1016...
    ja sån köpte jag ny på 30 procent i fredas :) sååå fin..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15