-
På min lokala butik..SmillaMilla skrev 2009-11-10 18:55:29 följande:Nääää VAR? -
Här var det tomt ikväll .. jag som har tråkigt :P
-
Ja vilken sötnos i bt :) passa verkligen honom..Duntoffla skrev 2009-11-10 22:17:45 följande:Ja, det verkar rätt lugnt. -
Butte.. Det fanns inga kvar i så stora strl..
Men jag shoppa småfolks velourbyxor för halva priset :)
Aldrig haft deras velourbyxor innan :) -
Om någon har bubblans uppgifter hemnummer och adress med mera .. så inboxa mig så snabbt du kan .. Väldigt bråttom :D
-
Varsågod :) Så bra att du tyckte om rosorna .. Va sååå svårt att välja vad jag skulle välja..RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JORosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!Tack snälla snälla ni!!Ni är bästast i hela världen!!
Så bra att dom blev bra..
Och hoppas du blir bättre snart
-
Ser att ni pratat tv spel och konsoller..
Teknik nördar som vi är i detta hemmet så har jag rätt så stor koll på det..
Här hemma har vi wii, ps 2, ps 3, psp go, psp, och nintendo ds..
Det är helt till olika åldersgrupper tycker jag ..
Psp skulle jag absolut inte köpt till någon under iaf 10 år, mest krigsspel och sådant som små inte förstår..
Och fördelen med nintendo ds är att det går mycket bättre till lite mindre barn med mario och lite olika bra disney spel.. Så valet hade inte varit svårt för mig..
Nintendo ds lugnt till ett mindre barn.. -
Ja vi har .. Både dansmatta och singstar.. Singstar är riktigt bra.. finns till ps2..LJ2 skrev 2009-11-14 22:08:53 följande:hon e 8½.. älskar sång o dans framförallt.. riktig scenprinsessa älskar o klä ut sig o visa upp danser o sånger.. *behöver jag säga att hon tjatade till sig o gå på dansskola 2 säsonger?? *svårt val!! om sonen vill prova spela så har jag kvar ps (1) o massa spel..!! -
Hehe så braSmillaMilla skrev 2009-11-14 22:09:21 följande:TACK! Nu har du övertalat min sambo
Sen så har ds mycket mer roligare funktioner för mindre barn..
-
Hejsan..RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 15:47:23 följande:hej i tråden idag känner jag mig massor med bättre så himla skönt!! har lyckats fota mina salgfynd med sambons och bubblis hjälp tom alldeles svettig!!händer här då?kryapåerkram till alla små och stora sjuklingar
Så bra att det är på bättrings vägen..
Va duktigt att dom hjälper dig.. Men antar att du inte orkar lika mycket som innan..
Lägg in bild på blommorna när du orkar .. Och dina salgfynd .. Men bara om du orkar ..
Kram