Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-10-19 12:48:48 följande:
    jag hade nog väntat lite till med den tv:n annars lär han ju aldrig sig. Det är ju som att belöna honom fast han inte sköter sig. Fast jag förstår att det är svårt beslut

Ja det är så jag tänker med.. Så himla tråkigt.. Jag riktigt avskyr när lärare ringer hem.. Att man inte kan sköta sig i skolan.. Jag ställer undan den ..

• malinkaunitz
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-19 12:58:09 följande:
    Jag hade inte gett honom TV:n förrän han kan visa bra resultat under en längre tid.Aldrig att jag skulle belöna dåligt beteende!Men nu är inte mina barn riktigt så stora (4 och 6 år), så mitt svar kanske inte var helt önskvärt?
    Jo alla svar är önskvärda :) Tack så mycket.. Jag har packat upp den och ställt in den i vårt sovrum så länge..
    Men nu kommer man få höra hela kvällen att jag inte bestämmer och inte är hans mamma..
    Men min ekonomi med och jag som betalar..
    Ne nu har jag surat klart :)
  • malinkaunitz
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-19 13:14:37 följande:
    Tufft för honom. Har du del i ekonomin gällande TV:n så gäller dina beslut också, oavsett vad han gnäller ur sig. Kan han inte sköta sig, så står TV:n perfekt i erat sovrum.
    Ja det blev faktiskt fint :P
    Pejo skrev 2009-10-19 13:20:06 följande:
    Nej, du kanske inte är hans mamma, men ...Du är en av de vuxna han bor hos!!Du får stänga öronen lite
    Ja jag ska försöka göra det tack :)
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer!Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Hej..
    Gud vad tråkigt.. Hoppas det är bra med dig.. Kram
  • malinkaunitz
    Jen80 skrev 2009-10-19 21:34:51 följande:
    Den sista tycker jag. Jättfin klänning!
    Var har du köpt den svarta kappan?:) Jättesöta barn :)
  • malinkaunitz
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 21:38:41 följande:
    vad tror du
    hehe ja {#lang_emotions_laughing}
  • malinkaunitz
    Jen80 skrev 2009-10-19 22:13:55 följande:
    Den är från H&M. 299 kr från stl 86 och uppåt. Himla bra pris och hon har får MÅNGA kommentarer när hon har den på sig. Verkligen jättesöt!
    Ja den va jätte fin.. Men fanns inte på webben .. och här på ön har vi nästan bara skit på vårt hm.. Tråkigt :/ Fast det kanske va ett tag sen ni köpte den?
  • malinkaunitz
    Jen80 skrev 2009-10-19 22:39:20 följande:
    Nej, den finns i butik nu. Eller ja, den kom i höstas så den kanske börjar ta slut. Har inte kollat i butikerna nu eftersom jag redan har en . Synd att den inte finns på webben. Så söt och verkligen super-pris!
    Okej ja ;) Får nog sticka ner på stan imorgon och kolla igen .. Fick HA begär :D
  • malinkaunitz

Helt ot nu igen.. Men vad har ni för barnmatsstol? Jag har tripp trapp nu men har förälskat mig i bloom.. Någon som tror man kan ha den med lite äldre barn?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15