Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-11 22:50:25 följande:
    Bubblis har kikat in här innan i kväll såg jag.
    Ok, vad bra! Hon skrev att hon troligen skulle det
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-11-11 22:56:36 följande:
    Ok, tar du första tiden så skicka hit dom sen Fast jag vill ju kläcka fram jag också......hmmmm svårt!!
    Ja, man blir ju sjuk bara av att vara i lokalerna.
    solouniko skrev 2009-11-11 22:55:16 följande:
    Ja, men att helt missa att man är gravid i 37 veckor känns nästan omöjligt i mina öron Som jag spydde och mådde, och alla sparkar och grejer dessutom. Hon måste nog ha levt i lite förnekelse tror jag.
    Ja, helt galet! Även om man mår tipptopp så måste man väl känna att det rör sig därinne. Som att ha en liten alien i magen ju (kan jag tänka mig, har ju inte haft en sån i magen )
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-11-11 22:59:28 följande:
    Ja, hon var inne en liten stund. Men det blev jobbigt för ögonen. Jag missade henne precis. Verkade vara en massa undersökningar hit och dit den stackaren. Men vilken tur att ni hann hem!!!
    Ja verkligen. Tänk om hon fått stoken där vi satt mitt ute i nowhere fast i 3 timmar? Det hade varit läskigt även om det så klart finns helikopter och grejer.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:23:40 följande:
    go morron! Vilken känsla att vakna HEMMA Har nosat igenom mina salgköp lite lätt åxå och va massa fint jag hittade Händer här då?
    Go morron! Åh, är du hemma? HUr är det?
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:24:00 följande:
    God morgon! Har vi butte eller ängeln här idag!?!? Jag behöver lite hjälp ang mina tapeter till Ts rum... jag och målaren är inte direkt bästa kompisar...
    Morrn!

Gäller det tapeten med stjärnor eller var det någon annan fråga till proffsen?
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-14 10:39:36 följande:
    Nej, de gäller den! Har ni oxå den!? Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!?
    Japp, vi har den gröna med vita stjärnor. Jag tror att vi fick ut 3-4 våder på en rulle.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:48:44 följande:
    ja jag fick permis över helgen :) domskickade mig till rehab hemmet i sköndal igår men jag bröt ihop totalt och ville hem så nu får jag gå där dagtid men bo hemma *glad* mår rätt oki faktiskt. allt bra meder?
    Vad skönt att du får sova hemma. Vad gör de nu då? Är alla undersökningar gjorda?

Här är det bara bra. SKönt med helg och att få sova ut lite.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:51:51 följande:
    ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :)   måste vila en stund igen känner jag..
    Sköt om dig! *kram*

Själv ska jag äta lite sen frulle, hämta Noel hos mormor och morfar och sen åka till Sickla.

CU
  • Duntoffla

God morgon!

Vi fick lite sovmorgon idag också. Plus att sonen var lättmutat med "Händige Manny"

Vilket tråkväder! Idag blir det innemys och lite fix och trix.

Någon som har förslag vad man ska ge för present på en sk Babyshower? Funderar på om man ska ge ett plagg eller ngn pryl?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15