• Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-10 22:17:45 följande:
    Ja, det verkar rätt lugnt.
    Åhhh vilken sötis i bt!!!
  • Morty
    solouniko skrev 2009-11-10 22:42:43 följande:
    Söta Noel i BT Älskar pärlorna! Fick mitt efterlängtade salgpaket idag, ÅH vad kul det var! Älskar allt men mest kär är jag nog i flowerklänningen, la upp bild i BT nyss. Imorgon ska hon få ha älgklänningen, den näst bästa Hade glömt hur fint multiflower var, millas första molo var ju i det
    Härliga bilder på M i bt! Passar jättefint i flowerklänningen.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-11 09:20:46 följande:
    Jag har inte handlat en enda julklapp, men känner ingen stress. Åker alltid till gekås runt den 20de december och ordnar det då. Funderar på att beställa lite fotokalendrar också i år. Enkelt och bra.
    Perfekt att åka till Gekås ju! Har inte heller köpt en enda julklapp ännu, men känner samma - det ordnar sig.

Förresten, allvetartråden, någon som hört eller vet att det ska komma en ny Blixten film? Vi var på ToysRus för ett tag sedan och de visade då någon annan Blixten film och jag frågade om den var ny och fanns att köpa. Hon jag frågade trodde att den skulle komma ut nu till jul. Hade varit en perfekt julklapp till sonen i så fall.

Nu väntar jag spänt på nyheterna som ska komma.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-11 09:39:52 följande:
    Jag gör så varje år och det gör att jag inte känner någon stress fram tills dess. Kommer jag på nåt lämpligt innan köper jag ju det såklart. Sen åker vi alltid till väla och fikar på lillejulaftons förmiddag. Har man då nåt kvar att fixa så gör man det då. Har ingen koll på blixten...
    Mysig tradition. Tror till viss del att det blir en del shopping via nätet för min del. Skönt att slippa trängas. Samt att jag har en bokad lördag då jag och en kompis ska ut på en shoppingdag i stan.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-11 09:46:23 följande:
    Nätshopping är toppen! Vi har inte så många fler än våra egna barn att köpa till. Bara tre kusiner och två gudbarn. Vi har tagit bort det mesta av köpandet till vuxna. Bara något litet, brukar bli foto på barnen eller nåt sånt. Skönt när det inte är så många. Blir väl att ge pengar till vissa i år. Någon vill väl bara ha bensinpengar till "trallen".
    Hihi...ja kan tänka mig att det är en önskan om bensinpengar där. Här ska inte heller köpas så många klappar, det är till barnen, min bror och min mamma. Maken får köpa till sin familj. Jag och M ska inte köpa julklappar till varandra i år då våran gamla dator är på vippen så vi investerade precis i en ny så det får bli våran julklapp. Faktiskt rätt skönt att slippa shoppa en massa. Det blir konstigt nog en massa julklappar ändå under granen.
  • Morty
    Smultronhjärta skrev 2009-11-11 09:46:28 följande:
    Jag har också hört rykten..man kan ju hoppas att den kommer innan jul,känns ju aningens osmart att missa julhandeln
    Åh vad bra att någon mer hört det. Ja, man tycker ju att de borde vara smarta nog att släppa den innan jul. Får väl åka dit igen och kolla läget.
  • Morty
    Plummy skrev 2009-11-11 10:09:25 följande:
    En liten fråga på morgonkvisten Vilken är största stl. på mulitflower klänningen?
    Vi har en i storlek 122 tror jag det är. Men den ser lite annorulnda ut mot babyklänningarna. Lång ärm och knapp i halsringningen precis som på knapptröjorna. Men den största vet jag inte om det är 128, 140 eller 170 tyvärr.
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-11-11 10:11:09 följande:
    Jag har en nikon d40, men vet inte om den sälj längre. Ja, jag är mycket nöjd, men ska köpa nytt objektiv för det är så dålig zoom på det som följde med kameran
    Har samma kamera. Iofs nöjd med objektivet som följde med. Men i somras köpte vi ett nytt objektiv för att kunna fota på lååångt håll. Kanon och väl använt. Köpte på Media Markt för 1995:- (Nikons egna objektiv var det)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15