• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-11-11 10:18:02 följande:
    Åh, vad heter det objektivet? Låter som ett bra pris också!! Är det autofokus (eller vad det heter) på det objektivet? Vet att vissa objektiv måste man ställa in fokus på själv med nikon d40 eftersom den kameran inte har motor i huset. Usch hoppas du förstår vad jag menar för jag är verkligen urkass på fototermer
    Ja, du vad heter objektivet.... ska kika. Ja det är autofokus. Har bl a fotat maken när han kört sin Super7 på bana i sommar samt en massa bilder på barnen. Återkommer strax. Vet inte om det var ett erbjudande just i somras. Men priset på deras lappar var annorlunda och när jag kom till kassan blev det 1995:- eller om det var 1999:-. Men inget jag klagade på. Tror att det kostade annars något runt 2490.
  • Morty
    Morty skrev 2009-11-11 10:21:36 följande:
    Ja, du vad heter objektivet.... ska kika. Ja det är autofokus. Har bl a fotat maken när han kört sin Super7 på bana i sommar samt en massa bilder på barnen. Återkommer strax. Vet inte om det var ett erbjudande just i somras. Men priset på deras lappar var annorlunda och när jag kom till kassan blev det 1995:- eller om det var 1999:-. Men inget jag klagade på. Tror att det kostade annars något runt 2490.
    Hmm.. tror det kan heta AF-5 NIKKOR 55-200mm.
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 10:33:20 följande:
    Värre...pratade precis med läkaren igen men hon vill fortfarande inte ge mig penicillin utan tycker jag ska rida ut det Ska till mvc i eftermiddag iaf o få min b12-spruta...hoppas den gör mig en aning piggare!
    Usch stackare. *kram*
  • Morty
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 20:15:32 följande:
    tjejer... behöver hjälp.... lägger upp på T just nu å råkade använda mej av samma int när ja la upp en beg body.. med utrop 129kr .... ingen har ju budat ...givetvis.. men hur gör jag för att minska priset??? eller måste jag vänta ut den... billigare blir det ju om ja låter den gå osäld ä att avsluta den å lägga upp på nytt=S
    Man kan gå in och ändra på auktionerna innan någon har budat. Man klickar fram själva auktonen och sen står det någonstans långt nere har jag för mig.... Klicka där och du kan ändra vad du vill i annonsen.
  • Morty
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 20:27:35 följande:
    det gick tack så mkt=)...nu har ja lärt mig ngt nytt =)
    Vad bra!
  • Morty
    Milliz skrev 2009-11-11 21:15:45 följande:
    Gokväll! Vad händer här då? Jag känner mig så irriterad. M hade med sig Elias då han skruvade i bilen, och det var ju jättebra. Elias tycker det är jättekul. Jag missade bara en sak. Han tog på Elias den nya Molooverallen, fast han har flera äldre overaller som han kan ha då de ska skruva. Och nu är det olja på den!!! Jag hoppas verkligen att jag lyckas få bort det men det är väl tveksamt...
    Åh nej!!!! Hoppas de försvinner i tvätten.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-11 21:18:11 följande:
    haha måste bara visa denna goa bilden med han ser lite förkrymt ut på denna bilden så korta ben  
    Gosekillen!!!
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-11 22:16:53 följande:
    åh toppen då får hon en sån hmm ska jag bara ge henne ett nalleskal i julklapp hmm
    Ja, halva nöjet är att fylla dem, bada dem och gud vet vad!!! Arma föräldrarna får snällt följa med in.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-11 22:30:41 följande:
    åhh jaha men då får jag ge henne ett skal bara
    Ja, de får fylla den genom att trycka på en pedal och lägga i hjärta. Sen finns det även någon grej som man lägger i om man vill att den ska säga något. Kostar monetas och jag ledde förbi mina barn vid ljudet...... Men bada fick Chip göra massor med gånger. Där var en fön också. Mattis tyckte det var urskoj!
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-11-11 22:33:21 följande:
    alltså denna tråden är livsfarlig först blir man fast med molo och nu nallar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15