Tejja skrev 2009-11-11 11:21:02 följande:
Smultron- Fina salgfynd.Ångrar mer och mer att jag inte köpte en softshell... Everlonn- Hur kunde jag missa de tightsen? Jag köpte ju en klänning, med den huvan- så jag letade- men jag hittade inte. Fast det kanske inte fanns så många? Shysst bildserie på hoppande jänta! Nikki- Fiina barn! Och fina kläder! Så söta när de sitter tillsammans på bänken. Och för att inte tala om den helt UNDERBARA kappan som Jessi har. Fanns ingen till oss på lördagen! Harley- Nice shopping! Förstår fortfarande inte varför jag sorterade ut muddbyxorna...måste fått en knäpp på slutet. Smurfen- Fina bilder på tjejjan. Underbara ränder och overallen är riktigt fin! Liljan- Fiiiina kappan! FlowerPowerM- Vilka fina barn du har! Vad är det hon sjunger? Precis sådär (med fingrarna mot hakan) gör Neah när hon sjunger "I ett bryn i skogens slut" Moonis- Håller med, det ser jättemysigt ut! Neah myser omkring med liknande outfit idag- fast lila med gula prickar! Ängeln- Kan ju bara hålla med- Printet är helt underbart! Neah blev helt till sig när hon såg tightsen i samma print. *Varför köpte jag inget mer???* Duntoffla- Han passar ju jättebra i pärlorna, ser faktist ut som en hel karl! Jag undrar lite om det var ett så klokt beslut att inte köpa någon suit... Solouniko- Återigen, VARFÖR köpte jag inget mer i flowerprintet?? Vad fin Starsklänningen är, den skulle lätt kunna bo här hemma! PartyMolly- Fina Salgfynd! Bra med shysst dinoprint på ryggen. Det är ju det som syns när de är i krypstadiet!
Lila med gula prickar är jätte fina. Har nog blivit lite betuttad i dessa prickar

Damien och Adrian skrev 2009-11-11 11:25:46 följande:
visst är det skillnad på plagg! Men inte ens de från Lindex o H&M tvättar jag, håller med Lillronya - det är kul när de är helt nya - Om barnet inte reagerar så kan det ju inte spela någon roll. Även jag är överkänslig mot parfymerade tvättmedel, köper därför bara nytt på T t ex tål inte doften över huvudtaget. Jag får migrän.
Pratade precis om det i T tråden, vissa kläder stinker verkligen av sköljmedel när man öppnar paketet