• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Moonis
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:27:39 följande:
    har 7 helt nya molo plagg tydligen också, tyvärr för små *nu får ursäkta jag röjer garderoben
    Trist, lägga undan till nästa kanske{#lang_emotions_dreamer}

Leggingsen du hittade förresten får jag kanse sälja igen Tänkte ha dom till den prickiga tunikan/klänningen i bildtråden men det svarta är lite skarpare.
    Blir kanske samma efter tvätt iof. för det borde väll va samma färger{#lang_emotions_undecided}
  • Pejo

Den där växahögen är förrädisk, man glömmer bort o så kommer de fram precis när den storleken är urväxt. Därför har jag minskat radikalt på växahögar o ärvahögen.

• MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:24:12 följande:
    Oj stackare
    Lät ju helt fel de jag skrev
    Moonis skrev 2009-11-11 12:33:23 följande:
    Trist, lägga undan till nästa kanske Leggingsen du hittade förresten får jag kanse sälja igen Tänkte ha dom till den prickiga tunikan/klänningen i bildtråden men det svarta är lite skarpare. Blir kanske samma efter tvätt iof. för det borde väll va samma färger
    Prova tvätta de en gång då mörka färger bleks rätt fort, prova annars sälj

Möjligen, pärlplattor sländor fjärilar dinos valpar och space hm.......
  • MejaKiZnic
    Moonis skrev 2009-11-11 12:27:11 följande:
    Det tror jag också du hade gjort, speciellt när du hade sett allla andras fina shopping Men känner igen den där ångesten, får sån när jag ser alla Tindras kläder som hon inte ens hunnit använda eller ens kommer hinna använda kanske 
    Det är just därför vi har bokat en salg nästa år så man kan få lite mer ångest
  • Everlonn
    Tejja skrev 2009-11-11 11:21:02 följande:
    Smultron- Fina salgfynd.Ångrar mer och mer att jag inte köpte en softshell...Everlonn- Hur kunde jag missa de tightsen?Jag köpte ju en klänning, med den huvan- så jag letade- men jag hittade inte. Fast det kanske inte fanns så många? Shysst bildserie på hoppande jänta! Nikki- Fiina barn! Och fina kläder! Så söta när de sitter tillsammans på bänken. Och för att inte tala om den helt UNDERBARA kappan som Jessi har. Fanns ingen till oss på lördagen! Harley- Nice shopping! Förstår fortfarande inte varför jag sorterade ut muddbyxorna...måste fått en knäpp på slutet. Smurfen- Fina bilder på tjejjan. Underbara ränder och overallen är riktigt fin!Liljan- Fiiiina kappan! FlowerPowerM- Vilka fina barn du har! Vad är det hon sjunger? Precis sådär (med fingrarna mot hakan) gör Neah när hon sjunger "I ett bryn i skogens slut"Moonis- Håller med, det ser jättemysigt ut! Neah myser omkring med liknande outfit idag- fast lila med gula prickar!Ängeln- Kan ju bara hålla med- Printet är helt underbart! Neah blev helt till sig när hon såg tightsen i samma print. *Varför köpte jag inget mer???*Duntoffla- Han passar ju jättebra i pärlorna, ser faktist ut som en hel karl! Jag undrar lite om det var ett så klokt beslut att inte köpa någon suit...Solouniko- Återigen, VARFÖR köpte jag inget mer i flowerprintet?? Vad fin Starsklänningen är, den skulle lätt kunna bo här hemma! PartyMolly- Fina Salgfynd! Bra med shysst dinoprint på ryggen. Det är ju det som syns när de är i krypstadiet!
    Dom tightsen hittade jag på onsdagen, alltid hopp och skutt med henne
  • Moonis
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:39:02 följande:
    Det är just därför vi har bokat en salg nästa år så man kan få lite mer ångest
    Japp, nästa gång ska jag med

Ska testa att tvätta dom så får vi se hur det svarta blir. Första gången man vill att något ska blekas efter första tvätten tror jag{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15