Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-04 14:08:37 följande:
    Ha ha BEHÖVER....? Vet någon av oss här inne vad det ordet innebär . Nope,  behöver inte och borde inte för nu är det ganska tomt på kontot och T är ju ganska svårt att fylla på mer nu. Får ju vänta ett bra tag på de pengarna nu. Har massor jag vill bli av med, men som får vänta till i vår.Nä, hörni. K sover förhoppningsvis ett litet tag till. Ska nog försöka vila lite jag med.
    Ja ja.. behöver o behöver då
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 14:18:07 följande:
    Måste bara berätta.Morfar erkände igår att han tappat bort Maia när de var i skogen i förrgår. han gick framför henne o trodde bara att hon snällt skulle följa efter...as if! Finns ju så mycket skoj i skogen liksom Så när han vände sig om så var hon plötsligt borta o han letade länge o ropade innan han till slut fick svar...uppifrån ett stort älgtorn!!!!! O upp till det var det ju bara en skranglig vanlig stege som ungen klättrat upp på!! Hon är ju hopplös den lilla apan O vet ni vad hon svarar när morfar skäller på henne för att hon sprang ifrån honom??"Ingen fara mofa, älgarna sover nu"ehh...jaha...som om det var dom morfar var orolig för
    Ha ha ha   Dom e för roliga dom små barnen
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 14:04:48 följande:
    Fick b-12spruta förra veckan o sen ska jag dricka Fexim brus 2ggr/dagligen. Vilket jag mår skitilla av men jag tvingar i mig dom...Det tar ju ett tag innan man kan få upp det så de avvaktar och ser tydligen.
    Hoppas du får fason på det, man mår ju sådär av 88 i blodvärde liksom {#lang_emotions_undecided} Sen vid förlossningen ska du ju absolut inte ligga så lågt, kan ju va farligt liksom..
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-04 14:19:50 följande:
    Vill se!
    Bubblis å Bella bakar just nu men när dom e klara ska vi prova   Helt gudomligt print är det, ryyyyser så fin den är
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-12-04 14:21:06 följande:
    Vad roligt! Får vi se bild? Tack förresten för de fina linnena! Jag är så nöjd  Det blir dock ingen modellbild då modellen måste växa till sig lite.. Men till sommaren är de nog perfekta!
    efter baket kommer modellbild

Å va bra att de kom fram, hoppas dom blir bra till sommaren sen
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 14:25:41 följande:
    nä ligger jag så lågt när det sätter igång så kommer jag nog kräva att de sätter en påse blod till mig direkt...
    Ja annars lär du ju tuppa av efter förlossningen liksom.. Usch! Hoppas det stiger lite iallafall!
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 14:26:28 följande:
    Jag tycker också det är suuuperfint, vill ha klänningen men sambon tyckte det var skitfult
    Va?? Fult??? Måste vara ett av de finaste printen ju!! *knasgubbe*
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-12-04 14:54:28 följande:
    Fy på dig att lägga in ett sådant habegär i bt! Har länge suktat efter de där randiga legginsen, har ju tröjan sedan innan. Men missade tyvärr babyshops rea.
    Jag fyndade dom på T i NYSKICK av Flower Power   59 spänn liksom {#lang_emotions_surprised}

Hoppas dom kommer på rea nån mer stans snart så du får ett par
  • RååSa BuBBlan

Milliz-- Snygga linnen Å fina bilder på dina söta små busar {#lang_emotions_sunny}

Lillronya-- Fiiin hopping och söta små fröna i fina kläder, badges e uuuunderbar i suit *älskar*

• RååSa BuBBlan
    Tasha78 skrev 2009-12-04 14:59:35 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:34:02 följande: så fin sån har vi med
    Underbar!! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15