Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-04 15:01:02 följande:
    åååååååååååååååå va FIIN!!! lillronya --- söta fröna riktigt tuff Humeltröja Millitz --- fina linnen!!
    Ja visst e den   Bubbelmamman e kääääääär!!
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 15:01:04 följande:
    Lillronya - Söta barn och fina inköp i bt Bubblan - åhhh vad jag MÅSTE ha en sån! Men sambon gillar den inte, jag har egentligen inte råd och så ligger Maia precis mellan de där dumma storlekarna
    Skit i sambon, ha den när han inte e hemma Sälj nåt tjusigt å så köper du en sån här istället  

Kan hon inte ha 98/104? 92/98 e ju perfekt till Ida som e strax under 95 cm lång..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-12-04 15:04:07 följande:
    Men hjälp! Varför missade jag dem då! Finns ju kvar på babyshop, men vill ju inte köpa dem till ordenarie nu när de redan varit på rea en gång.
    Nä, jag hade åxå väntat, dom kommer säkerligen billigare nånstans snart igen, juliga färger å snart jul liksom
  • RååSa BuBBlan
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-04 15:11:22 följande:
    Underbara klänningen i BT också, helt underbar! Funderar på att shoppa en 98/104 till V att ha senare, men jag är för snål just nu...T gick inte så himla bra denna omgången direkt.
    Ja den e verkligen helt underbar!! Ja din stackare.. jag e överlycklig över leggingsen men förstår de känns halvskoj med priset  Dom va iallafall suuuuuperfina {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-04 15:11:52 följande:
    bubblan: fiiiina klänningen sååå fin den var på henne. jag kanske ska prova en sån där liten klänning i den modellen ändå sitter här och hoppas att barnen inte ska bli sjuka de tog sprutan igår och idag har de varit slöa isabel sover aldrig middag men idag har hon sovit 2 timmar och nu bara ligger hon med en filt på soffan och bara ligger där helt slö. lillebror sitter och klipper och ritar men han klagar på att han fryser hela tiden  *inte likt honom*
    Men då Hoppas dom inte blir dåliga av sprutan nu  

Ja kööööööp en sån till Isabel, fy tusan alltså va hon skulle va söt i en sån {#lang_emotions_sunny} *underbar*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-12-04 15:12:39 följande:
    Tack! Ja visst är suiten fin?!
    Den är tokfin   Vår e på gränsen men jag kan inte sälja den
  • RååSa BuBBlan
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-04 15:13:15 följande:
    Nu har jag precis bokat en stuga + bad i Örebro under mellandagarna. Dom hade något erbjudande med boende + bad i ett paket så vi slog till, barnen får bada, jag får shoppa och sambon, ja han får väl njuta av stugan eller så.
    Å mys {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 15:17:42 följande:
    undrans hur mycket det skiljer mot 98/104? För 92/98 kan Maia absolut inte ha med hennes långa armar...
    Maila typ BoR o fråga, dom brukar ju va snabba på mail Dom har ju kaninklänningen å de skiljer inget på dem två..
  • RååSa BuBBlan
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-04 15:19:29 följande:
    Jaa, ska bli mysigt att komma iväg en sväng, i somras var vi knappt iväg iom att jag jobbade hela sommaren och när vi väl tänkte göra något så fick sambon nytt jobb. Vi var där förra sommaren med husvagnen och ungarna älskade det!
    Skulle åxå vilja åka iväg ett tag, men här blir det att packa upp kartongerna i mellandagarna istället   Kanske får göra ett försök på nåt vår lov istället
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-04 15:22:30 följande:
    nä hoppas ja hon hade nog varit rätt söt i en sån  och lillebror i kaninklänningen
    Rätt söt?? TOKSÖT i en sån   Lillebror ska väl inte ha en kaninklänning? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 15:25:45 följande:
    Vet inte om mamma är här inne o läser längre men utbrister ändå ett STORT HURRA för dagens 6-åring LOVA tänker på dig sötis som kämpar så
    Å fyller hon år idag lilla gumman?

{#lang_emotions_heart} GRATTIS TILL TAPPRASTE 6-ÅRINGEN!! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15