Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-12-05 18:14:17 följande:
    Här med och så har det varit spöregn också. Vädret suger, om man får säga så. Vi skulle ha gått ut på Tomtemys i em men det kändes inte så lockande ... 
    Ja det SUGER verkligen   Eller som Ida säger... "Mamma de e fett dålit väder ida"

Blött, grått, bladlöst, regnigt, geggigt och inte juligt för fem öre {#lang_emotions_undecided} Lite snö skulle behövas absolut!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 18:22:17 följande:
    Oj, Robinson ifred?? Det var mig snälla små kottar du har Här får jag plågsamt se på "Dansband" ackomanjerat av Oliwer på gitarr - middagslur eller ej (igår va det Idol ackompanjerat av O på gitarr - tips på bra men någorlunda osynliga öronproppar?? Måste ju se ut som jag lyssnar & njuter iaf )RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:14:09 följande: Ni få ta in hjälp gumman - du kan inte ta ut dig! Måste han vara bortrest får han hyra in packgubbar istället se de sa Hoppas du piggar på dig snart men du ska nog vara inställd på att det tar ett bra tag innan du lir dig själv igen *krama*
      O. på gitarr   *underbart*

Nä några packgubbar blir det inte, vi har hållt på hela dan idag å jag har packat 30 kartonger själv tidigare å det är bara MASSOR kvar *blöö*

Jag e så dålig på att vara "nere för räkning" verkligen det värsta jag vet {#lang_emotions_yell} Får nästan panik i allt som bara står..

Kram sötis.. Nu ska jag ta tag i tvätten
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 18:24:09 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:18:29 följande: Hahaha sötis Ida "fett dåligt väder" haha hon har väl inga tonårs storasyskon??
    Härmar ALLT tonåringarna säger

NU går jag till tvättis
  • RååSa BuBBlan

Halloj! Kikar in en snabbis efter dagens mördande flyttpackning, fasiken va trött jag e

Hade det funnits nåt att hoppa så hade jag belönat mig med det  Men men.. Nu e jag urless på allt som finns och vill ha nytt så jag får va utan {#lang_emotions_tongue_out}

• RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-05 23:14:16 följande:
    Gokväll!!Någon som har beställt av de nya långärmade Molo klänningarna?Hur är de i stl. , framförallt på längden?
    Är det de nya med knapp du menar?   Dom har jag köpt 2 av och bilder finns i bildis, tog 92/98 till Bubblis på ca 95 cm o dom sitter perfekt..
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-05 23:25:59 följande:
    Hihi ,var lite snabb där Åh, fasiken då skulle jag nog behöva 98/104 och det var ju slut.....
    Både hos eleraff och ajabaja?
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-12-05 23:28:23 följande:
    Bubblan är helt underbar i sina nya klänningar. Varför kan ingen shop ta in airbrush i knapptröjan i Sverige? Börjar gilla knapptröjan igen.

Tack

Fina bilder på barnen dina {#lang_emotions_sunny}

Hoppas knappisen kommer för jag vill ha den åxå

Liljan--- Fiiina Maia bilder, bra med en askungen hemma

Butte--- Gooooa Isabel i lurvrånisen {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-05 23:33:22 följande:
    Jäpp! Och jag har inte sett den nån annanstans..... Skulle ju bli julklapp från mormor
    Men då   Annacill skulle väl beställa hem mer? Kolla om hon kan ta hem en åt dig i samma veva?   *fina fina*
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-12-05 23:35:19 följande:
    Tack!Tror ni det finns någon möjlighet att t ex Annacill kan ta in den?
    Tror jag absolut hon kan om man frågar, bara hon ska ha hem annat så e de ju inga problem, lite dyrt att ta hem bara en tröja liksom Maila o kolla, hon har fixat massa enstaka plagg åt mig *söta annacill*
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-12-05 23:39:53 följande:
    Funderar på om 92/98 skulle bli för litet.Hon är ca 99 cm lång och 18 kilo tung.....
    Ja jag tror nog det tyvärr Dessa sitter ju precis på Ida, främst i ärmarna.. Där finns det INGET över..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15