• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Saraia

passar molo lila stjärnklänning + babuschkabyxor bra ihop t en bebbe 2,5månader?

• LillaÄrtan

Hej tjejer. Detta är HEEELT OT. Men måste få råd och tips ang T.
    Köpte en slät gardinkappa där av en, fick dem den och den var både ofållad längs hela kanten + att den var smutsig, tråkigt :8 Fick iaf tillbaka 50:-..... NU fört ser jag att det är fel gardin!
    Hon hade två olika gardiner ute och jag har fått den andra som jag ej budade på.....

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • nikki2006
    Saraia skrev 2009-11-12 16:38:22 följande:
    passar molo lila stjärnklänning + babuschkabyxor bra ihop t en bebbe 2,5månader?
    Japp för byxorna har lila kant Jag tyclker det är jätte fint ihop
  • Saraia
    nikki2006 skrev 2009-11-12 16:59:30 följande:
    Japp för byxorna har lila kant Jag tyclker det är jätte fint ihop
    tack! då kanske d blir det t brorsdottern i julklapp!
  • nikki2006
    Saraia skrev 2009-11-12 17:00:33 följande:
    tack! då kanske d blir det t brorsdottern i julklapp!
    åhhhhh hon kommer säkert att bli jätteglad, eller ja föräldrarna Klänningen är superfin, blev helt ledsen när jag upptäckte att vår var för liten nu
  • LA Woman

Gokväll

Ja, det provet var väl inte så kul att göra. Det kunde mycket väl vara flunsan med knorr men svaren kommer först nästa vecka, så det blir inget dop för oss i helgen Mitt kusinbarn ska döpas och jag hade dessutom lovat att göra doptårtorna, känns supertrist att missa det!!!!

• FlowerPowerMama
    Damien och Adrian skrev 2009-11-12 16:27:59 följande:
    var det länge sedan? fick ni stort topplån istället?
    Ganska precis 1 år sen...Och vi har inga stora inkomster eller besparingar heller.
    Topplånet är på 10%, vet inte om det är mkt eller lite.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Saraia
    nikki2006 skrev 2009-11-12 17:07:17 följande:
    åhhhhh hon kommer säkert att bli jätteglad, eller ja föräldrarna Klänningen är superfin, blev helt ledsen när jag upptäckte att vår var för liten nu
    Nej va synd - du får köpa en större stl!!!
  • Fantastiska Skatt
    LA Woman skrev 2009-11-12 17:13:24 följande:
    Gokväll Ja, det provet var väl inte så kul att göra. Det kunde mycket väl vara flunsan med knorr men svaren kommer först nästa vecka, så det blir inget dop för oss i helgen Mitt kusinbarn ska döpas och jag hade dessutom lovat att göra doptårtorna, känns supertrist att missa det!!!!
    Hej!
    Huu, hoppas det inte är det så ni klarar er! (å andra sidan kan det vara skönt att ha den "avklarad" så man slipper oroa sig mer såvida man inte bli jättesjuk vill säga)
    Jättetrist med dopet! Hur stor är risken att man får så smittsamt sjukdom innan en sådan stor grej då ...

Håller tummarna att du snart mår bättre och att töserna klarar sig!
  • Greksmurfen

gokväll........åhh va irriterad ja är.. var ju med max på bvc idag .. han har haft mkt jobbigt med sin falska krupp främst nätterna å det han har hjälper inte så då fick han utskrivet en annan medicins om e starkare... bara att läkaren glömde skriva recept i datorn {#lang_emotions_yell}... så va göra man nu?? ringer jourläkarcentralen eller barnakuten??!?...

mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15