• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-11-12 21:20:11 följande:
    Oj! Haha, nåja glass är ju roligare än att sova
    Ja dumt nog tog jag ju fram glassen när jag trodde hon var på väg i säng...så hon inte skulle se vad mamma tänkte mumsa på Men aj aj det gick inte...
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-12 21:26:18 följande:
    sambons svordomar var inte riktigt lika gulliga Benen på sängen hade böjt sig o helt plötsligt föll den ihop...tror att en viss liten loppa hoppat lite väl mycket i den
    Nä det är klart
    Den där lilla loppan, hon kan hon.
    solouniko skrev 2009-11-12 21:19:16 följande:
    Nä verkligen inte, nu hör jag hur hon låter "mamama" hela tiden. Lilla gumman. Men hon är mätt och belåten så det är ju inte synd om henne iallafall, hon är bara jäääkligt mammig Det är bara bita ihop, för både mig och henne! Haha. Och pappa såklart.. Hoppas hon somnar snart för det är liiiite jobbigt att höra faktiskt.
    Jag är alldeles för blödig för sånt där. Tycker du är duktig nu.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2009-11-12 21:27:40 följande:
    Ja dumt nog tog jag ju fram glassen när jag trodde hon var på väg i säng...så hon inte skulle se vad mamma tänkte mumsa på Men aj aj det gick inte...
    Haha, typiskt! Så kan det gå ibland. Då kanske det dröjer innan hon somnar mao
    lillronya skrev 2009-11-12 21:27:43 följande:
    Nä det är klart Den där lilla loppan, hon kan hon. Jag är alldeles för blödig för sånt där. Tycker du är duktig nu.
    Ja, fast jag är påväg att ge upp och gå in dit nu alltså.. Hujja. Men, det är ju som sagt hennes pappa så det är ju inte så farligt ändå. Försöker jag intala mig själv
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-11-12 21:19:16 följande:
    Nä verkligen inte, nu hör jag hur hon låter "mamama" hela tiden. Lilla gumman. Men hon är mätt och belåten så det är ju inte synd om henne iallafall, hon är bara jäääkligt mammig Det är bara bita ihop, för både mig och henne! Haha. Och pappa såklart.. Hoppas hon somnar snart för det är liiiite jobbigt att höra faktiskt.
    tänk va olika det är min är så extremt pappig
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-12 21:34:13 följande:
    tänk va olika det är min är så extremt pappig
    Ja verkligen! Nädu här är det bara mamma som gäller, eller mest iallafall. Speciellt när man ska sova. NU ger jag snart upp..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • lillronya
    solouniko skrev 2009-11-12 21:34:08 följande:
    Haha, typiskt! Så kan det gå ibland. Då kanske det dröjer innan hon somnar mao Ja, fast jag är påväg att ge upp och gå in dit nu alltså.. Hujja. Men, det är ju som sagt hennes pappa så det är ju inte så farligt ändå. Försöker jag intala mig själv
    Förstår dej.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-11-12 21:41:11 följande:
    Ja verkligen! Nädu här är det bara mamma som gäller, eller mest iallafall. Speciellt när man ska sova. NU ger jag snart upp..
    Maia är också EXTREMT mammig, pappa får oftast inte ens röra henne...bara mamma som gäller...kommer bli jobbigt när lillebror kommer
    Nu ligger hon här o gosar med mig (ja jag har henne i famnen o laptopen framför mig )...får väl se om hon vill sova snart.

Ge inte upp...man måste nog hålla sig bestämd. Men jag vet hur svårt det är...lättare sagt än gjort
  • Tasha78

Jag ammar min till sömn vist det kanske är helt fel men just nu fungerar det och hon kommer nog sluta någon gång för man ser ju ändå inga 15åringar som ammas till sömns

• MejaKiZnic
    lillronya skrev 2009-11-12 20:32:31 följande:
    Fin! Köp du om den passar din plutt.
    Haha min gumma hade sett uppstoppad ut, 74 hade hon för flera månader sen plus storlek 86 är lite tight

Ang amning brukade jag alltid innan nanna fisen med bröstet men sen började hon äta och ja då fick man gunga. Sen när hon blivit STOR så ska hon sova själv och inte hos mamma eller pappa om de inte ligger och sover hos en förstås

Ang mammighet och det så är det alltid MAMAMAMAMA när hon blir ledsen pappa är jul lika med lek
  • MejaKiZnic
    solouniko skrev 2009-11-12 21:41:11 följande:
    Usch vad jobbigt min sambo och jag har olika meningar om nattningen och enligt mig så ska hon inte släppa en tår för man ska inte sova ledsen men ja

Starkt av dig fokusera på något så hjälper det!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15