• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Inte hjälpte det någe vidare att vara iväg på salg x 2 förra veckan för nu är jag suuugen på att köpa något litet igen

C060908 skrev 2009-11-13 09:39:50 följande:
    Får man fråga när vår rean är på ett ungefär om det är någon som vet?
    Vilken rea menar du? Salgen i dk? För isf är den,om den blir av, runt maj-juni vanligtvis
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tejja
    Mawe123 skrev 2009-11-13 09:43:53 följande:
    Ringde Bvc nu och får komma och vaccinera min 2 åring halv elva idag. Det känns bra. Kan självklart visa sig i efterhand att det är fel val, men som du skriver är det massor av jobbiga val man måste göra och beslut man måste ta som förälder. Tänk förrut tyckte jag det var jobbigt med pensionvalet, fonder eller garanterad ränta hmm.. det är ju en baggis jämfört med detta!
    Eller hur! Beslut rörande sig själv är ju en sak, men angående sina barn är det ju annorlunda...
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 09:45:47 följande:
    I vår morgontidning stod det att det är ca 5000 svenska barn som fått vaccinationerna för att dom är i riskgrupp, så det baseras på det också, det känns bättre . Sen är det ju såklart ingen som vet ngt om dom långsiktiga biverkningarna, men jag tror inte detta vaccinet är farligare än ngt annat...
    Det är ju skönt!
    Nej, jag tror inte heller att detta vaccin är farligare än något annat vaccin. Jag var rätt ifrågasättande till att vaccinera mot barnsjukdomarna oxå. (Vilket jag sedan tilll slut ändå gjorde.)   
  • Tejja
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 09:44:34 följande:
    Jag brukar få bättre med bud om jag har avslut på måndagskvällar.
    Busbellan skrev 2009-11-13 09:43:56 följande:
    Om du ska ha avslut under helgen så tycker jag absolut du ska ha det på söndagkvällen, fredag och lördag är inte särskilt bra tycker jag. Jag brukar försöka få avslut mån-tors eller söndag kväll
    Tack, då ska jag kanske vänta ett par dagar då.
    Är det något annat jag ska tänka på?
    Hur lång tid tar det att lägga upp en auktion- första gången man gör det?
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 09:51:51 följande:
    God morgon Inte hjälpte det någe vidare att vara iväg på salg x 2 förra veckan för nu är jag suuugen på att köpa något litet igen 
    Det är jobbigt det där med shoppingsuget...Det verkar inte ha något logiskt samband med tidigare gjord shopping.
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 09:51:51 följande:
    God morgonInte hjälpte det någe vidare att vara iväg på salg x 2 förra veckan för nu är jag suuugen på att köpa något litet igen Vilken rea menar du? Salgen i dk? För isf är den,om den blir av, runt maj-juni vanligtvis
    Samma här....jag var visserligen bara på salg 1 gång men jag är med shoppingsugen fast jag vill ha nya molosar nu jag börjar tröttna på höstens

vad vill du shoppa?? *nyfiken*

Gomorron alla förresten!! {#lang_emotions_sunny}
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-13 10:00:09 följande:
    Det är jobbigt det där med shoppingsuget...Det verkar inte ha något logiskt samband med tidigare gjord shopping.
    Haha det har du rätt i
    molnen skrev 2009-11-13 09:59:31 följande:
    lillamirakel har 30% Inte min butik mm
    Ja tänk att det är där jag sitter nu för att försöka stilla mina begär{#lang_emotions_dreamer}
    Var precis på väg att "behöva" en Lodger bunker men maken fick ju spatt när jag frågade lite snällt om vi inte behövde en sådan Men när jag istället börjde prata suits så sa han bara att det är ju sådant som behövs...Är det logiskt?
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:04:10 följande:
    Haha det har du rätt i Ja tänk att det är där jag sitter nu för att försöka stilla mina begärVar precis på väg att "behöva" en Lodger bunker men maken fick ju spatt när jag frågade lite snällt om vi inte behövde en sådan Men när jag istället börjde prata suits så sa han bara att det är ju sådant som behövs...Är det logiskt?
    Du måste nästan ta en nytt foto på alla suits.
    Vad vore en dag på salgen........
  • Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-11-13 10:00:09 följande:
    Ja visst är det lustigt! Är jag ifrån att shoppa några veckor så går det bra, men börjar man sen med en liiiten sak, så vill man bara ha MEEEER Så salger är livsfarliga!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-11-13 10:01:33 följande:
    Samma här....jag var visserligen bara på salg 1 gång men jag är med shoppingsugen fast jag vill ha nya molosar nu jag börjar tröttna på höstens vad vill du shoppa?? *nyfiken* Gomorron alla förresten!!
    Ja du..exakt vad vet jag inte..Det är ju aningens svårt att motivera vad som kan behövas med tanke på förra veckans Molobravader och att jag dessutom har sprungit två ggr på Lindex halvahalvarea så inte ens strumpor behöver vi{#lang_emotions_dreamer}

Men jag tror nog att jag ska köpa några Bobux till Lova
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15