• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-11-13 10:28:07 följande:
    va? varför då??
    Busbellan skrev 2009-11-13 10:26:17 följande:
    Ja, vad är hon???? Finns ju inte kvar när man söker på henne nick
    Hittar inte heller henne vid sökning..Någon som vet varför?
    Tejja skrev 2009-11-13 10:28:19 följande:
    Såklart Den är faktiskt bra att ha när man som jag bor nästgårds eftersom om det är något vettigt som dyker upp i bloggen så är det bara att tuta dit
    Du kan kolla på serien på femmans hemsida
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:31:32 följande:
    Hittar inte heller henne vid sökning..Någon som vet varför? Såklart Den är faktiskt bra att ha när man som jag bor nästgårds eftersom om det är något vettigt som dyker upp i bloggen så är det bara att tuta dit Du kan kolla på serien på femmans hemsida
    du syrran ska dit på måndag, vad ska jag be henne köpa??? Något särskilt som "behövs" till bebben/Maia/oss??
    Har de sån där örontermometer där?
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:31:32 följande:
    Hittar inte heller henne vid sökning..Någon som vet varför? Såklart Den är faktiskt bra att ha när man som jag bor nästgårds eftersom om det är något vettigt som dyker upp i bloggen så är det bara att tuta dit Du kan kolla på serien på femmans hemsida
    Hon har avreggat sitt konto, har råkat ut för lite tråkigheter på Fl!
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Tejja skrev 2009-11-13 10:26:29 följande:
    När vi nu snackar åkpåsar. Jag gav bort vår åkpåse till svägerskan, för jag tänkte att inte använder man väl det till en två och ett halvt åring. Men nu har jag börjat bli tveksam. Vore ganska skönt att sätta henne i någonting mysigt så att man inte får vinden och snön rätt på sig. Samtidigt är det ju bökigt med skorna i en åkpåse. Hm...hur har ni löst det? Åkpåse eller inte? Bara overall eller har man kanske en mysig filt?
    Jag háde inte åkpåse till mina första 2 men köpte nu en till Mini, perfekt när man lämnar och hämtar på dagis. Slipper klä på dom så förbenat.
    Häromdan var det minus ute och hon hade bara strumpbyxor på sig i åkpåsen och hon var helvarm.
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 10:37:21 följande:
    du syrran ska dit på måndag, vad ska jag be henne köpa??? Något särskilt som "behövs" till bebben/Maia/oss?? Har de sån där örontermometer där?
    Ja de har örontermometrar där-dock vet jag inte pris eftersom det är måånga som har klagat på dem..
    Tips är Fisher Price grejer som det finns massor av, uunderbar lammfällsåkpåse,superfina velourtomteklänningar för 80kr,pussel är väldigt bra pris på....

fryspåsar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:44:36 följande:
    Ja de har örontermometrar där-dock vet jag inte pris eftersom det är måånga som har klagat på dem.. Tips är Fisher Price grejer som det finns massor av, uunderbar lammfällsåkpåse,superfina velourtomteklänningar för 80kr,pussel är väldigt bra pris på.... fryspåsar
    *ASG* ja frypåsar behöver vi faktiskt Men det kan jag handla på öb

Varför har de klagat på örontermometrarna?
    Maia vägrar ta termometern under armen eller i munnen...och i rumpan kan vi ju helt utesluta med henne...vill inte tortera henne!

Pussel skrivs till på listan...o pysselböcker?? Maia älskar såna nu.
    Lammfällsåkpåse som passar lillebror?
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:44:36 följande:
    Ja de har örontermometrar där-dock vet jag inte pris eftersom det är måånga som har klagat på dem..Tips är Fisher Price grejer som det finns massor av, uunderbar lammfällsåkpåse,superfina velourtomteklänningar för 80kr,pussel är väldigt bra pris på....fryspåsar
    Åh vi har den där lammskinnsåkpåsen, den har verkligen varit TOPPEN! En sån går ju på runt 1500-2000 annars. Fast nu är jag ju så DUM så jag vill ha den fina fina från Buppa
    http://www.freshmilk.se/product_info.php?manufacturers_id=77&products_id=2804
    Bara för att den är sååå underbar! Sambon tycker, såklart, att jag är dum i huvudet. Den vi har ju skitbra rent ut sagt. I den räcker det ju med mössa på vintern i stort sett. Men jag vill ÄNDÅ ha den fiiina... {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_tomte}
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 10:49:48 följande:
    Åh vi har den där lammskinnsåkpåsen, den har verkligen varit TOPPEN! En sån går ju på runt 1500-2000 annars. Fast nu är jag ju så DUM så jag vill ha den fina fina från Buppa www.freshmilk.se/product_info.php?manufacture...Bara för att den är sååå underbar! Sambon tycker, såklart, att jag är dum i huvudet. Den vi har ju skitbra rent ut sagt. I den räcker det ju med mössa på vintern i stort sett. Men jag vill ÄNDÅ ha den fiiina...
    Precis den har jag!! Den är lööööööööööööööövely!!!!!!!!!!!!
    Mini har mössa och en lurv jacka på sig bara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15