Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-12-21 17:23:43 följande:
    hade ni skoj
    Jaa- jag köpte reaskor till Max som jag är nöjd med- vattentäta Kavat till mittimellanperioden framåt våren.
    Men Gekås så här års är ju för jäkla jobbigt tycker jag och då har det ändå lugnat ner sig mycket sen okt-nov-jag ville bara ut så nu har jag ändå julklappar kvar att köpa
    Du har dock en ny potta
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-21 17:25:47 följande:
    HaHa jag med, kämpar fortfarande med en cool kompletteringspresent till en grabb på 16 *tack för den*
    Min gudson på 15 får palestinasjal och baggymössa. Han har redan flera men nya färger skadar ju inte. Dessutom matchar det ju till resten av hans säckiga klädsel med tre storlekar för stora brallor och stora gympaskor som tydligen funkar bra med en välstruken skjorta till{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-21 17:29:08 följande:
    Min syster var där igår - eller om det var i förrgår - och då hade det varit iprincip tomt
    Jo det är ju ganska milt nu i förhållande till tidigare men idag var fel dag för mig eller så var det kanske att jag släpade med mig vinterjackan in utan kundvagn*svettattack*
    Glömde dessutom det jag skulle ha egentligen så jag fick gå in en gång till sen..
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-21 17:34:45 följande:
    vet inte om en 11 åring gillat dom men isabel hade dock fanns dom på ullared till bra pris eller??
    Nope- de är från Kappahl,kostar 129:- men man får använda barnkupongen på den
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-21 17:36:41 följande:
    ahh toppen ju
    Ja jag ringde och frågade vad som gäller..
    Vet dock inte om jag ska köpa den till Savannah eller ej..11 år är en svår ålder, liten men ändå stor på något vis..Vad vill man ha då? Dateparfym kanske
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-12-21 17:41:08 följande:
    här är det smink till svägerskans 11 åring som gäller, sjal hade gått det oxå   min 11 åring önskar sig- INGENTING, *GAHHHH* varför inte ett "duschset" m duscktvål och bodylotion eller nåt sånt?
    Jag får nog ringa och luska lite med mamman i fråga tror jag...

Vilken fin julklapp du gav i BT
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-22 09:16:21 följande:
    Tjingeling i tråden! Sitter i mitt nya hus och kikar ut på det iskalla vintervädret! Fy sjuttsingen va vi har kallt alltså! Bubblis har bara suit och fleece över på sig inne, så jag skulle behöva fler fleecebrallor Finns inga kvar i 92 va?
    Åhhh- myyyyys med jul i sitt eget hus{#lang_emotions_tomte}
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-22 09:32:20 följande:
    Halloj!! Hur gick ditt UL? Visst skulle du dit förra veckan eller minns jag galet?
    Åh jag är också väääldigt nyfiken på det där{#lang_emotions_baby}
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-12-22 09:37:23 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-22 09:32:20 följande: Ja det var förra veckan. :D och det är en bebis där inne...
    Nä men, vet du och inte vill säga eller knep bebisen ihop benen?
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2009-12-22 09:38:39 följande:
    Måste kasta in en anekdot från sonens dagis här i Wien..idag fick  maken frågan om Gustaf bara hade jeans att gå ut i nu i vintertid?Ehh..maken fattade ingenting,på sonens krok hänger en skaloverall,i sonens tygpåse  ligger ett ullunderställ..nej,något sådant hade de aldrig sett eller hört om,det använder man inte här..där ser man vad man tar för givet Idag slipper dock sonen frysa då maken förevisade hur man använder detta..
    Det är inte bara i Wien ...Jag fick göra detsamma på sonens ur och skur dagis{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta

Vad tycker ni är finast till en liten bebispojke?
    Fundilerar på vad jag ska beställa{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15