Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-12-29 21:13:19 följande:
    Haha... ni är otroliga! Jag har ju suktat efter tjejkläder länge. Vill ha en lillasyster till Noel att klä i fina klänningar. Men jag lovar att nästa blir en kille
    lillronya skrev 2009-12-29 21:12:46 följande:
    Nejdå du är inte ensam.
    Nädå..Det är bara så att mina öron spetsas så snart jag ser tendenser till bebissug
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-12-29 21:15:41 följande:
    ingen mage säger du, ÄN
    Precis..jag hade inte heller någon bebismage de första veckorna denna gången När jag väntade Max outade jag graviditeten i vecka 25 men med Lova var det bara att kapitulera rätt snabbt
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:17:53 följande:
      Er kan man då inte lura
    NÄÄÄÄ just det och här kan man erkänna först innan man tar sin omgivning
    Jag var gravid tidigt i denna tråd men sent för släkt och vänner IRL
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-12-29 21:23:07 följande:
    ÄR du gravid???
    Hihi..nu sitter säkert Tofflan och fundilerar på om hon ska säga eller inte{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:24:50 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 21:22:06 följande: Du outade väl inte så tidigt här? Hmm...tror att det är dags för lite äppelpaj nu
    Jodå..jämfört med verkliga livet
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:35:56 följande:
    Tack tjejer! Nu hoppas jag bara att bönan därinne tycker att det är kul att bo där. Tack! Sorry, jag började inse att om detta inte skulle bli en bebistråd var jag tvungen att säga bu eller bä
    ÅHHHH- GUD VAD ROLIGT!!!!
    {#lang_emotions_heart}Stort Grattis{#lang_emotions_heart}
    Erkänn att det var mitt inbox
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:51:16 följande:
    Tack, den behövde jag faktum är att det är lättare att räkna att jag "bara" har 31 veckor kvar än tvärtom. Nio veckor är toklite. Skönt att jag såg bönan häromdagen även om det fortfarande är kritiskt stadium Nog om mig, hur går det med ert shoppande? Jag vill inte vara orsak till att webbutikerna konkar
    Att du mår illa nu men inte förra gången kan ju faktiskt vara ett liiiitet tecken på lillasyster *så var det för mig*

Och jag har köpt mig en regnbågsoverall idag så jag tänker inte sponsra webbutiker just ikväll
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 21:58:10 följande:
    Ja det är skittrist när man laggt ut för 1 kr och så sitter nåt pucko och tar bort alla köp nu! I slutändan är det aldrig denna personen som vinner auktionen. så jädrans irriterande!
    Å andra sidan brukar de auktionerna sluta högre än köp-nu{#lang_emotions_dreamer}
    Jag är ofta en som spräcker köp-nu men då brukar jag iofs ligga i vassen och lura i slutsekunden också
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-12-29 22:02:40 följande:
    Då ska jag inte förstöra illusionen
    Hihi..nä gör inte det
    Duntoffla skrev 2009-12-29 22:02:48 följande:
    Men EN regnbågsoverall? Har du feber eller? Ja, det kan vara ett tecken men vi får väl se längre fram vad hjärtljud, mageform osv blir. Det blir kul att jämföra i alla fall och se vem som får rätt denna gång. Skulle ju gärna ha en liten tjej men kommer så klart bli glad bara det är ett barn
    Men jag har sponsrat friskt under hela december så en regnbåge är nästan för mycket Iaf om du frågar maken
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15